Wat is het stil?!

Jullie vragen je vast af of ik nog wel leef. Jazeker, ik leef nog (anders zou dit bericht waarschijnlijk niet verschijnen haha). Maar achter deze stilte zit een reden. Nee, niet dat ik ga stoppen met bloggen want daar vindt ik bloggen veels te leuk voor. Maar ik wil wel duidelijk maken wat de reden van deze stilte is.

Ik plaatste bijna twee weken geleden al een berichtje dat een artikel later kwam omdat ik gewoon niet rond kwam met voorbereiden. En daarna verscheen er geen artikel op mijn blog. Ik heb ook besloten om gewoon even de rest van de maand april rust te nemen en in alle rust wat artikelen voor te bereiden zodat ik daarna een buffer heb van artikelen die ik zo online kan gooien. Als ik dan een keer een avond geen zin heb om een artikel te typen is dat ook geen ramp want ik weet dan dat ik de volgende dag iets online kan zetten.

Maar wat is nu de reden dat ik niet altijd iets online krijg. Nou naast het bloggen werk ik gewoon fulltime vijf dagen per week en soms ben ik ’s avonds zo moe dat ik geen zin en puf heb om überhaupt iets te typen. En dan komt er de dag dat er iets online moet komen niets online. Dus vandaar deze pauze. En ik ga absoluut niet stoppen met bloggen want daar vind ik het veels te leuk voor alleen voor nu neem ik even mijn pauze zodat ik rustig een groot aantal artikelen kan voorbereiden zodat ik een buffer heb voor dagen dat ik geen zin of energie heb om wat te typen.

One thought on “Wat is het stil?!

  1. Ik begrijp je helemaal! Ik werk ook 40 uur in de week en daarnaast een huidhouden en mijn blog. Goed dat je even een pauze hebt genomen. Ik heb dat in maart ook even gedaan. Ik blog pas sinds januari, maar ik merkte dat het veel meer tijd kost dan ik in eerste instantie dacht. Alleen maar leuk natuurlijk! Maar het was wel even wennen. Succes en ik ben benieuwd naar je artikelen. xx

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

