Vertraging

Goedemorgen lieve lezers. Zoals jullie wel gemerkt hebben gaat het met het voorbereiden van mijn blogposts niet helemaal zoals het zou moeten gaan. Zo is ook mijn artikel van vandaag nog niet af en ik wil geen half of afgeraffeld artikel online zetten. Deze zal morgen online verschijnen en daarna volgen gewoon de artikelen van vrijdag en zaterdag zoals het normale schema.

Ik probeer altijd mijn artikelen op tijd af en voorbereid te hebben maar soms kom ik na een drukke werkdag thuis en heb ik gewoon geen energie meer om een artikel af te maken. Bloggen naast een fulltime baan is best zwaar haha.

One thought on “Vertraging

Geef een reactie

