Insta Picture Perfect week 14

Goedemorgen allemaal. Ik hoop dat jullie een fijne Paas zondag hebben gehad. Het is de afgelopen week wat stil geweest op de site. Helaas gaan hard werken en voorbereiden niet erg goed samen waardoor ik geen artikelen voor jullie klaar had staan. Ik moet er nog steeds iets op vinden om goed en efficiënt voor te bereiden. Maar goed, tijd voor mijn weekoverzicht in foto’s!

Maandag

Mijn week begon ook echt verschrikkelijk. Ik wilde de klok in mijn auto goed gaan zetten toen ik ineens op mijn deur wat rare vlekken zag. Heeft er gewoon één of andere idioot met zijn deur of iets anders tegen mijn auto gezeten. Ik kan hier zo boos om worden. Hoe moeilijk is het om de deur van je auto in je klauwen te houden?! Of gewoon met je spullen uit te kijken als je bij andere auto’s loopt. Argh!

En uit frustratie heb ik maar een paar Skechers gekocht. Niet te vinden bij Van Haren (terwijl zij als verkooppunt aangegeven worden) maar onverwachts wel bij Shoetime.

Gelijk de rieten mand even bij mijn oma opgehaald. Woensdag ben ik de Paashaas in de HEMA en een Paashaas heeft een mandje met eieren. Sammie vond de mand ook geweldig en zat er gelijk in.

En even later lag ze in dromenland.

Dinsdag

Ik was dinsdag zo slim geweest om mijn brood en drinken thuis te laten liggen. Gelukkig werk ik in een winkel waar ook etenswaren worden verkocht.

Overzicht maken van mijn vaste lasten en uitgaven. Zo weet ik precies wat ik nog uit kan geven en wat ik over wil houden om te sparen.

Woensdag

Vandaag zou ik Paashaas zijn en zou ik mijn gezicht wit schminken. Alleen de witte schmink uit deze doos is echt ver-schrik-ke-lijk. Pakt echt niet op mijn huid. Uiteindelijk in een andere doos een wit krijtje gevonden en daar mijn hele hoofd mee ingekleurd.

En mijn Bol.com bestelling kwam vandaag binnen. Ik had nog een cadeaubon en de Max Factor lakjes waren twee plus twee gratis en aangezien ik Fantasy Fire al een lange tijd op mijn lijstje had staan. Alleen … mijn Fantasy Fire was niet zoals ik me had voorgesteld. Geen mooie kleur overgangen maar alleen paars en paarse shimmer. Wat een faal. Na Googlen blijkt Max Factor dus de lak aangepast te hebben en dit is dus die aangepaste versie. Hij is mooi hoor maar de originele lak is pas een pareltje.

Natuurlijk pas ik in die mini doos.

En ik ben begonnen met de ABSolutely April Challenge van Followfitgirls. Alleen kan ik de Ballet Twists niet. Ik heb nog steeds een gevoelige pols en bij deze oefening komt er zoveel druk op te staan dat het gewoon pijn gaat doen. En ik krijg altijd van Sit ups een zeer stuitje. Dat kreeg ik nu dus ook van de Roll Ups. Dan maar een kussen onder mijn kont.

En ik begon ook met de Doodle a day april challenge. Alleen is het tot nu toe bij deze ene tekening gebleven.

Donderdag

En Fantasy Fire is zelfs bij daglicht paars. Zo zo zo zo zonde.

Na een ochtendje op pad met mijn moeder, boodschappen doen ben ik bij de garage beland voor mijn auto. Mijn ruitenwissers werkten voor geen meter. Ik zag echt bijna niks met de stortregen van die ochtend en toen we aan waren gekomen heb ik mijn ruitenwissers geinspecteerd. Bleek bijna het hele rubber los te hangen. Gelijk die middag naar de garage voor nieuwe wissers. EN een bezoekje gebracht aan de Etos. Ik wist dat er in de stad twee potjes van de originele Fantasy Fire stonden en in het Piazza Centrum gelukkig ook. Kijk wat een verschil. Links is de nieuwe en rechts de veel mooiere oude variant.

Op naar Zaltbommel voor de nieuwe tijdelijke theatertour van Voice Male.

Eenmaal daar aangekomen en na een half uur wachten kregen we een keer te horen dat de show was afgelast. En dit pas na een half uur wachten en meerdere keren op het belletje bij de kassa drukken (waar niemand op reageerde). Op de site van het theater stond niet dat het was afgelast want wij hadden diezelfde middag nog gekeken of het was uitverkocht en wat de prijs precies was. Ook op de site van de heren stond niks. Blijkbaar hadden mensen die een kaartje hadden gereserveerd een mailtje gekregen ofzo. We vonden het ook al zo vreemd dat er niemand was en ook niemand binnen kwam voor kaartjes. Jammer.

Dag twee. Deze gaat mij beter af, alleen met de commandos heb ik het zwaar. Het lukt mij om er maar drie van de zes uit te voeren. En man man wat heb ik een spierpijn van de eerste dag.

Vrijdag

Vrijdagavond is mijn vaste Top Gear avond. Na twee afleveringen TG UK komt meestal de Amerikaanse. Alleen vandaag niet dus toen was ik het zat en ben gaan slapen.

Want mijn wekker stond ingesteld op zes uur. Ik zou zaterdag namelijk om half acht beginnen in plaats van negen uur om te helpen bij het opstarten van de food afdeling.

Zaterdag

Ik was kapot na deze werkdag. Het was ontzettend druk en ik was natuurlijk al vroeg begonnen. Kort na het maken van deze foto was ik in slaap gevallen op de bank.

Ik lag dan ook al om tien over negen op bed. Ik heb deze foto gemaakt, telefoon uit gezet en ben gaan slapen. Nou dat is echt wonderbaarlijk voor mij als ik zo vroeg op bed lig.

Zondag

En ondanks dat het eerste Paasdag is zijn we deze schatten op wezen halen bij een fokker. Ik had er eerst mijn twijfels over maar ze zijn zo ontzettend leuk. En heel lief.

En we zijn aangekomen bij dag vijf! Ik ben dag drie vergeten en die wilde ik zaterdag eigenlijk inhalen omdat het dan een rustdag is. Alleen lag ik gister al héél vroeg te slapen waardoor er niks van is gekomen. En ik heb twee keer zes commandos vol gehouden!

Dit was het overzicht van mijn week weer. Voor volgende week staat er in het weekend weer een dagje Efteling op de planning (want dit is al weer zooooo lang geleden, wel drie/vier weken!) en voor de rest eigenlijk niks bijzonders naast de standaard vijf dagen werken.

Tot volgende week!

Geef een reactie

