NOTD Essence Candy Crush

Vandaag laat ik jullie in Nails Of The Day een lakje van Essence zien, Candy Crush. Deze nagellak belooft matt op te drogen. Een aangezien ik gek ben op matte nagellak (en roze) leek mij dit de perfecte lak. Benieuwd naar deze lak? Kijk dan snel verder.

Per toeval heb ik deze lak gescoord want Essence was op dat moment bezig met de seizoenswissel en dit lakje is op dit moment in de beide Kruidvat filialen hier in de buurt niet meer te krijgen. Ik was op slag verliefd op de kleur, hij is namelijk niet roze en ook niet rood. De kleur hangt er ergens tussenin.

Overigens doet de naam van deze lak bij mij de haren recht overeind zetten. Maar dat komt meer door het spel Candy Crush dan door de lak, ik heb daar namelijk een haat-liefde verhouding mee haha. Maar de naam past wel goed bij de kleur, zo zoet als snoep.

Over de vorm van de potjes ben ik erg te spreken. Ik vind deze zo veel mooier dan de oude Essence nagellak potjes. Ook is het kwastje keurig rond afgesneden en lakt deze prima.

En nog even een foto die binnen is gemaakt.

Maar is de lak ook echt mat? Ja hij is mat maar ik heb lakjes waarbij het matte effect beter zichtbaar is. Desalniettemin ben ik erg te spreken over deze lak want ik vind hem echt prachtig. Hij dekt ook na één laag en dat is voor een ongeduldig persoon zoals ik erg fijn.

Mocht je nog op zoek zijn naar dit lakje dan zou ik aanraden om in de afprijzingsbakken bij Kruidvat te kijken want uit het vaste assortiment van Essence is hij verdwenen.

Ik kocht Essence 185 Candy Crush voor €1,69 bij Kruidvat.

Geef een reactie

