Insta Picture Perfect week 13

Goedemorgen! De IPP van afgelopen week staat weer eens wat later online, had hem gister ochtend al online willen gooien maar helaas ontdekte ik iets minder leuks. Ik ging even naar mijn auto om de klok goed te zetten toen ik een paar enorme krassen op mijn deur zag. En die krassen had ik niet zelf gemaakt, zoiets doet altijd een ander voor je. Dus je begrijpt, mijn dag en mijn humeur was aardig naar de knoppen. Binnenkort even langs de garage om te vragen of er iets is waardoor ik ze minder op kan laten vallen. Fijn als andere mensen lekker onvoorzichtig bij andermans auto zijn.

Maar goed tijd voor de foto’s van afgelopen week (wat ook niet zo’n geweldige week was haha).

Maandag

In de nacht van zondag op maandag, toen ik nog niet op bed lag, lag mijn kleine knorrende vriendin heerlijk te slapen op mijn nieuwe kussens.

Ik wil echt weer wat aan mijn lichaam gaan doen, het is allemaal net wat minder strak en ik begin me er aan te irriteren. Ik heb één nadeel, ik hou chips en zoutjes en dat soort dingen. Maar sinds kort bestaat de website Hoop It Yourself en de dames Jennie (die ken je vast van deze blog) en Robin maken ontzettend leuke hoepels. En hoelahoepen heb ik altijd geweldig gevonden en dat lijkt me dus leuk om weer te gaan doen. Al was ik afgelopen zondag te laat met bestellen omdat ik het vergeten was en was deze Unicorn hoepel weer uitverkocht, better luck next week.

Tien over tien en ik lig al op bed. Als ik zo vroeg ga slapen dan is er iets aan de hand. En dat was ook zo want ik had zere benen, knallende hoofdpijn en mijn buik deed niet wat hij moest doen.

Dinsdag

En ja hoor, ik werd ziek wakker. Ik had gehoopt dat een nachtje rust me wel goed zou doen maar de griep had me in een innige omhelzing. Heb die nacht ook vrij weinig geslapen en een groot deel van de dag op bed doorgebracht. Details zal ik jullie besparen haha.

Woensdag

Ziek zijn dag twee. Echt veel beter voelde ik me nog niet in de ochtend. Bah.

Toch was er vooruitgang. En deze stinkerd hield me gezelschap.

Donderdag

Ik heb ook van donderdag geen foto’s. Ik was die dag nog wel thuis want de koorts was nog niet verdwenen. In de loop van de dag nam ook die af en voelde ik me fit genoeg om vrijdag weer te gaan werken.

Vrijdag

En dan gebeurt er iets waar iedere concert bezoeker voor vreest, het concert wordt verplaatst. I know, het is beter dan annuleren maar toch ben ik er niet blij mee. Want het was op een zondag en is nu verplaatst naar een dinsdag. Je moet dan al super vroeg naar Amsterdam want anders sta je daar muurvast in de file. Nu kan ik waarschijnlijk wel vrij krijgen maar voor de vriendin waar ik mee ga is dat een stuk lastiger want dat is haar enige vaste werkdag. En anders vrees ik dat ik moet annuleren :(.

Zaterdag

En dan zit je als koos-vriendloos in de pauze. Ik had heerlijk laat mijn lunchpauze, om twee uur. En dan is het minder erg als je het zonder middagpauze rond drie uur moet doen.

En we hadden taart in verband met de overname van vader op zoons. Tijdens mijn pauze stond er nog een halve taart.

En ’s avonds heb ik me bezig gehouden met het kijken naar Top Gear USA. Of naar stukjes in ieder geval. Ik kan op internet geen hele afleveringen vinden en ook de dvd’s zijn hier in Nederland blijkbaar nergens te bestellen. Overigens vindt ik de USA versie leuker dan de UK. En dat terwijl iedereen TG USA ver-schrik-ke-lijk vindt. Ik vind het heel grappig haha.

Zondag

Het was koopzondag dus dat betekend dat ik moet werken. En ik trakteerde mezelf op twee kaascroissantjes.

Dit was de IPP weer. Vorige week niet heel erg veel foto’s gemaakt. Volgende week zal ik weer meer foto’s hebben van onder andere de krassen op mijn auto, onze nieuwe cavia bewoners en natuurlijk Sammie.

Tot volgende week.

Geef een reactie

