Pasen DIY

Pasen staat bijna voor de deur en dat betekend dat er wat gezelligheid in huis moet komen. Vandaag heb ik voor jullie een aantal leuke DIY’s bij elkaar gezocht. Ik ben zelf gek op knutselen en het wordt tijd om lekker creatief te zijn voor Pasen.

Wie kent dit niet, kuikens van pompoms maken. Ik blijf dit leuk vinden om te doen. De DIY bij deze foto is op deze website te vinden.

Of deze super schattige konijnen potjes. De DIY is te vinden op deze website.

Kuikentjes van eierdozen.

DIY food

Ik kan nog wel uren door gaan met het zoeken van leuke DIY’s maar toch denk ik dat dit de leukste zijn. Pinterest is een grote bron van inspiratie haha.

Welke DIY lijkt jouw leuk om te maken? En heb je iets gemaakt, let me see some pictures!

Geef een reactie

