HEMA Special Effect Nailpolish

Dat ik een HEMA fan ben steek ik niet onder stoelen of banken. Ik begin steeds meer en meer van de beauty producten te houden. Zo had ik vorige week de Soft Matt lipbalms en vandaag laat ik drie nieuwe lakjes van de special effect collectie aan jullie zien.

Om de zoveel tijd komt de HEMA met een limited edition nagellak collectie. Zo zijn er nu de Exotic collectie, de Jelly Bean Matt collectie, Pearl effect collectie en zijn er zes Special Effect lakjes. Van iedere collectie zijn er nu zes tot acht lakjes te koop. Tot nu toe heb ik drie lakjes van de special effect lijn gekocht om aan jullie te laten zien. En stiekem ook omdat ik van glitter houd.

92 Fuchsia Circus

Het leuke is, deze lakjes hebben namen! Zo zijn er vaker lakjes van de limited edition collecties die namen hebben. Ik vind dit zeker een pluspunt.

Fuchsia Circus is een prachtig roze/rode lak met verschillende glitters. De lak is wat dikkig maar dit vindt ik verder geen probleem bij het lakken want de lak lakt goed. Na twee lagen is de lak goed dekkend. En het is maar net hoe je je hand houdt, want zo zie je een rozige glans en zo zie je een goudachtige glans. Ik ben tevreden!

93 Green Circus

Green Circus is een groene lak met een tal van glitters. Niet alleen grove glitters maar ook hele kleine glitters. Het ligt er een beetje aan hoe je je hand houdt want zo nu en dan krijgt de lak een blauwe of goude gloed. Na twee laagjes is deze lak toch al vrij dekkend. De lak is wel vrij dik maar met lakken geeft dit geen problemen.

94 Happy Silver

Happy Silver is een mooi wit/grijs lakje met een heleboel mooie glitters. Dit is een lakje waarvan de glitters op bepaalde momenten een blauwe gloed hebben. En er zitten ook een heleboel holografische glitters in. Ook deze lak is wat dik maar ook nu levert dat geen problemen op tijdens het lakken. Ik heb het idee dat dit de minst dekkende lak is. Na twee lagen in de zon zie ik nog goed mijn nagelriemen door de lak heen. Maar zodra ik binnen ben zie ik mijn nagelriemen een stuk minder.

Ik had toen ik de lakjes kocht niet hele hoge verwachtingen, normaal gesproken zijn dit soort lakken niet tot heel slecht dekkend. Maar dat was het eerste positieve punt, de lakjes zijn vrij goed dekkend. Je hebt er wel twee tot drie laagjes voor nodig maar dat is met de meeste lakken.
Het tweede positieve punt zijn de verschillende kleuren van de glitters. Zo zie je een blauwe gloed en zo een gouden gloed. Maar ook dat er grotere en miniscule glitters in zitten vindt ik prachtig.

De special effect collectie is wat mij betreft zeer geslaagd. In de HEMA staan nog twee andere lakjes van deze lijn op me te wachten, de zesde kon ik helaas niet vinden. Binnenkort zal ik wat swatches van deze lakjes plaatsen.
Mocht je deze lakjes in de HEMA tegen komen, ze zijn echt de moeite waard om te kopen want ook de houdbaarheid is erg goed.

De Special Effect collectie is op dit moment (tijdelijk) te koop bij de HEMA voor €3,79.

Geef een reactie

