Lente kriebels

Bron foto

Ik ben een persoon dat de winter leuk vind tot oud & nieuw en daarna kan het me niet snel genoeg lente worden. Januari en februari gaan naar mijn idee tergend langzaam. Máár … het is LENTE!! Daarom deel ik met jullie mijn favoriete lente foto’s om alvast een beetje in de stemming te komen van de mooie lentedagen.

Heerlijk al die krokussen die tevoorschijn komen EN het is tijd om zaadjes te planten.

Vogels die nestjes gaan bouwen en eitjes gaan leggen. En het is tijd voor de lichtere kleuren in huis.

Bomen die hun eerste knoppen en blaadjes krijgen. En genieten van heerlijke lentedagen met bomen vol bloesem en een veld vol narcissen.

Prachtige lentebakjes. En bloemen, heerlijk.

Velden vol met bloemen en de eerste dagen dat je heerlijk buiten kunt zitten.

Bloemetjes!

Ik hoop dat jullie net zoals ik genoten hebben van al deze fleurige lente foto’s. Laat al die mooie lente dagen maar komen, ik ben er klaar voor!

Bron foto’s: 1234567891011121314 

Geef een reactie

