Insta Picture Perfect week 12

Goedemorgen allemaal! Het is lente!!! Laat dat mooie weer maar komen. Het is vandaag weer tijd voor een terugblik op de afgelopen week. Kijk mee naar mijn weekoverzicht in Instagram foto’s.

Mijn week begon met een stadswandeling door Breda. Mijn moeder heeft allemaal boekjes met stadswandelingen, erg handig.

En Jokie en Jet hebben een plaatsje gekregen in mijn auto. En deze keer past Jokie wel haha.

Ik ben weer gezwicht voor nagellak. OPI lakjes bij Big Bazar voor €4,99.

En Calvin Klein lakjes waren drie voor €6,-. Er waren niet alleen lakjes maar ook oogschaduw, lipgloss en lipstick.

Deze W7 Lip Bomb had ik al op Make-Up Musthaves gezien maar nu kwam ik ze in levende lijve tegen bij Big Bazar. Gelijk één meegenomen.

Van dinsdag heb ik geen foto’s dus gaan we gelijk door naar woensdag. Na het werken begon ik maar eens met een online training van de HEMA. En om heel eerlijk te zijn vindt ik het geen straf om dit in mijn eigen tijd te moeten doen. Je wordt nooit dommer van zo’n training en het kan handig zijn in je dagelijkse werkzaamheden.

En mijn eerste certificaat!

Donderdagochtend kon ik wat langer op bed blijven liggen. Maar wat een somber weer. Na die mooie dagen weer van dat grijze weer, bah.

Nagels gelakt met mijn nieuwe Special effect nailpolish van de HEMA. Prachtig lakje met mooie glitters.

En ook van vrijdag heb ik geen foto, dan maar door naar zaterdag waar ik ’s avonds laat nog een HEMA training ging doen. Deze keer de beauty training, veel lezen maar erg leuk. Lastige toetsvragen overigens haha.

En tijdens deze training werden beautyblogs genoemd.

En ook van deze training mijn certificaat als resultaat van mijn voldoende voor de toets.

Voor het eerst mijn haar gedaan met een haar donut. Het resultaat is nog niet perfect maar ik ben er trots op.

Dit was mijn week weer. Voor komende week staan er geen spannende dingen op de planning. Wel hoop ik nog wat trainingen af te ronden en staat mij zondag een koopzondag te wachten (joepie). En dus ook geen dagje Efteling, al mogen we komend weekend toch nog niet naar binnen in verband met de Rabobank dagen.

Tot volgende week!

Geef een reactie

