HEMA Soft Matt Lipbalm

Lipproducten in potloodvorm zijn voor mij nog nieuw. Ik gebruik steeds meer lipproducten en dan voornamelijk de oldskool lipstick. Maar na zo veel lovende reviews te hebben gelezen over de nieuwe HEMA producten kon ik het niet laten om ook wat kleuren te kopen. En tsja als je in deze winkel werkt dan blijft het niet bij één kleur.

HEMA heeft de lipbalm lijn uitgebreid want naast de Easy Shine lipbalms zijn er nu de soft matt lipbalms in acht intense kleuren. Van deze acht kleuren heb ik drie kleuren gekocht die mij het meest aanspraken. Nummer 3, 5 en 6 krijgen jullie te zien. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het jammer vindt dat de HEMA ze geen namen heeft gegeven maar alleen een nummer. Maar goed, dat is een kleinigheidje want het gaat om de lipbalms.

De beauty producten van de HEMA gaan er steeds volwassener uitzien, zo ook deze lipbalm. Een mat zwarte verpakking met witte letters. De dop en de onderkant van de stick hebben zijn de kleur van de lipbalm. De onderkant is een handig draaisysteem dus gooi die puntenslijper maar in de prullenbak.

De lipbalms brengen gemakkelijk aan en hebben een semi matte finish, mat maar met een hele lichte glans. Al vindt ik persoonlijk dat er van die glans niet veel te zien is. Verder hebben ze een hele fijne structuur waardoor ze makkelijk aan te brengen zijn en de kleur naar wens is op te bouwen.

Swatches! Van links naar rechts: 03 – 05 – 06

Soft matt lipbalm nr. 03

Wat een heerlijk kleurtje! Dit is echt mijn kleur roze, niet te licht en niet te donker.

Soft matt lipbalm nr. 05

Dit is een heerlijk intense kleur. Voor mij even wennen na altijd lichte kleuren dragen.

Soft matt lipbalm nr. 06

Een mooie koraalkleur die toch een beetje naar het roze neigt.

Ik ben erg te spreken over de soft matt lipbalms. Prachtige kleuren, goede dekking, lage prijs, het matte effect èn ze drogen mijn lippen niet uit. De kleur blijft ook verassend lang zitten. Natuurlijk moet je na het eten wel even bijwerken. Bij mij blijft de kleur op de ‘rand’ van mijn lippen het langst zitten en dan is bijwerken echt noodzakelijk.

De soft matt lipbalms zijn te koop voor €3,50 bij de HEMA winkels en waarschijnlijk binnenkort ook via HEMA.nl.

5 thoughts on “HEMA Soft Matt Lipbalm

  1. Oeh, die moet ik maar eens gaan bekijken! Ik denk dat het, persoonlijk, makkelijker is dan een lippenstift. Heb het idee dat je hiermee wat netter kan werken! Maar dan vraag ik me toch weer af of het ook wel makkelijk erop te doen is. Ik had gelezen in je artikel dat jij dit wel vond, dus misschien moet ik ook maar eens kijken naar een mooie kleur!! 😀

    Like

Geef een reactie

