Insta Picture Perfect week 11

Een nieuwe week is aangebroken en dat betekend dat het tijd is voor een nieuwe IPP. Zoals jullie hebben kunnen zien was het afgelopen week vrij rustig op de site. Het voorbereiden gaat niet helemaal zoals ik zou willen en dat zit me een beetje dwars. Maar genoeg over mijn gezemel over het voorbereiden, kijk snel mee naar mijn week vol met make-up en Efteling.

Ik heb in de Efteling de grootste Jokie knuffel gekocht want die kon ik op de hoedeplank van mijn auto zetten. Nou mooi niet dus, hij is véééls te groot haha. Ik kan niet goed inschatten haha. Nu heeft hij een mooi plekje in mijn kamer.

De nieuwe make-up opmaak ging de winkel in en dat zorgt voor leuke nieuwe lakjes. Dit zijn niet zomaar glitter toppers, het lijkt wel een beetje of ze het sandstyle effect hebben. Als je over je nagels wrijft voel je de lak goed zitten.

En ik was aan het sjouwen met grote dozen van een internetbestelling. Alleen stond mijn kar klem tussen de karren met diepvries die Lekkerland had gebracht. En niet zo slim bleef ik aan de doos sjorren want hij moest en zou van de kar komen. Alleen heb ik daarbij een verkeerde beweging gemaakt met mijn pols waardoor ik er erg veel last van had. Helaas heb ik donderdag en vrijdag ook met de brace rondgelopen.

En heb ik deze schoonheden gekocht. Ik heb er al zo veel reviews over gelezen en de samenvattingen van het HEMA persevent. Maar als medewerker heb je ook een voordeel, je weet als eerste wanneer het in de schappen komt. Ik kan jullie vertellen, het zijn prachtige lipbalms die je lippen niet uitdrogen.

En deze schattigerd komt ook van de HEMA. Ik vond hem zo schattig dat ik hem niet kon laten liggen. Of beter gezegd, ik heb er drie.

Kwak, kwak.

Mijn IPP staat wel vol met HEMA producten hè? Ik wilde de spijkerbroeken weer eens proberen, zeker nu ze maar €9,- zijn. Maar het is altijd een geknoei met de maten. Normaal heb ik 38/40 maar ik had nu expres ook maat 42 besteld. En ja, ze vallen nog steeds klein. Zo pas ik van de donker broek maat 42 en is de lichte in maat 42 te klein.

En we zijn weer naar de Efteling geweest. Het lijkt of ik heel gezond doe maar ik had voor deze banaan als een saucijzenbroodje op. Ze verkopen trouwens ook heerlijke panini’s.

Thee drinken op het Herautenplein hoort er natuurlijk ook bij.

En voel ik me heel volwassen en absoluut geen Jokie fan.

Dit was mijn week weer. Komende week staat weer vol met werken en geen dagje Efteling. Met een abbo mogen we komende twee weekenden niet naar binnen wegens grootschalige bedrijfsevents. En om eerlijk te zijn, het is dan vaak zo ontzettend druk dat je niet eens naar binnen wilt haha.

Tot volgende week!

Geef een reactie

