Insta Picture Perfect – Week 9

Goedemorgen allemaal! Er is weer een nieuwe week aangebroken dus is het tijd om terug te kijken op afgelopen week. Zo ben ik toch naar de Huishoudbeurs geweest, is mijn Lacquester bestelling binnen gekomen en ben ik weer eens richting de Efteling gereden. Kijk dus snel mee naar mijn week.

De week begon met de Huishoudbeurs. Mijn moeder en ik zouden eerst zondag gaan, toen besloten we om toch maar niet te gaan en uiteindelijk zijn we maandag gegaan. Via de NS hebben we gebruikt gemaakt van een mooie kortingsactie, treinreis plus entree voor €30,-. En ik had vooraf deze goodiebag al gekocht zodat ik hem alleen maar af hoefde te halen. In de goodiebag zat een bouquetreeks boekje, twee Demak Up watjes, een flesje Holy Soda, een klein blikje Bavaria 0,0 Radler met appelsmaak (overigens erg lekker! Of zoals ik het noem, Wicky met bier haha), wat kortingsbonnen en dat was het geloof ik wel.

Ondertussen moest de buit even op de foto natuurlijk.

En ik kocht mijn eerste W7 palette! En wat ben ik er gelukkig mee, de kleuren zijn ge-wel-dig!

Toen we eenmaal op het station aankwamen stonden er allemaal mannetjes van NS die je naar de juiste perrons wezen. Wij dachten dat het door de drukte kwam. Eenmaal op het perron stonden er al heel veel mensen te wachten. En dat aantal werd maar meer en meer. En de ene na de andere trein viel uit. Kortom, het was een puinhoop. En dan wordt er aangeraden om met het openbaar vervoer te gaan. Met de auto in de file was ik nog sneller.

Toen er eenmaal een trein aankwam bleek het de sprinter naar Hilversum te zijn, die 20 minuten na de verwachte tijd eens aan kwam rijden. Voorste treinstel prop en propvol terwijl er achterin niemand zat. Hier was de stroom nog niet eens aan. We hebben er een uur over gedaan om in Utrecht te komen. Wat een aanfluiting.

Al was, en ben nog steeds, erg blij met mijn Golden Rose nagellak en Konad stamping plates.

Woensdag had ik enorme hoofdpijn. Begon zo na de lunch op het werk en het werd alleen maar erger. Normaal gesproken doet buitenlucht me goed als ik naar huis ga, nu dus niet. En toch als een bikkel even een blogpost maken want mijn hele voorbereiding was in de soep gelopen doordat we zondag en maandag weg waren geweest.

Ik kan zo genieten van productfoto’s.

Ik wil een statief voor mijn camera kopen maar dan wil ik ook graag een afstandbediening voor het maken van portret foto’s. Nu zag ik deze op de site van de Action, alleen blijkt hij geschikt te zijn voor Android en IOS. Jammer!

En dit is ook helemaal hip en happening op dit moment, een armband die van alles bijhoud. Ook bij de Action.

Vrijdag kwam eindelijk mijn Lacquester bestelling binnen nadat Caroline hem opnieuw heeft moeten versturen. Dit met dank aan PostNL die mijn eerste pakketje kwijt heeft gemaakt. Ik vind het gewoon schandalig hoe zij met andermans spullen om zijn gegaan. Dit zijn geen punten voor Post NL. Maar wat zijn de lakjes mooi hè!

Ook ben ik vrijdag samen met mijn moeder naar de Belgische a capella groep Voice Male in Papendrecht geweest. En hun optredens zijn echt altijd geweldig. Ik heb ze nu al een aantal keer gezien en het is iedere keer goed, echt goed.

Het is echt een beetje moeder en dochter week want ook zondag ben ik samen met mijn moeder op stap geweest. We zijn naar Sprookjesboom de musical: Een wonderlijk muziekfeest in het Efteling theater geweest. Wat is dit een ontzettend leuke musical zeg.

Na afloop kregen we een fles Draken bubbels omdat het de laatste voorstelling was.

Dit was mijn week weer. Voor volgende week staan er eigenlijk geen spannende dingen op de planning. Wel komen er weer een aantal leuke artikelen voor jullie aan.

Tot volgende week!

2 thoughts on “Insta Picture Perfect – Week 9

  1. Ik ben nog nooit bij de huishoudbeurs geweest maar ben stiekem toch wel heel erg benieuwd wat daar allemaal te doen is?

    Voor de rest, leuke foto’s en mooie week! 😀

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

