Music favorites – februari

Vandaag laat ik jullie mijn favoriete muziek van de maand februari zien. Het lijkt mij leuk om jullie te laten zien naar wat voor muziek ik op het moment naar luister. En misschien hebben jullie wel dezelfde favorieten of ontdekken jullie nieuwe artiesten. Kijk snel mee!

Olly Murs – Seasons

Olly is denk ik wel mijn favoriete artiest van dit moment. Vanaf het moment dat zijn album ‘Never been better’ op Spotify stond was ik gelijk verliefd op ‘Seasons’. Wat een geweldig nummer is dit en nu dus ook Olly zijn nieuwe single.

Enrique Iglesias ft. Pitbull – Let me be your lover

Wat een lekker nummer! Ik krijg hier gelijk een zomers gevoel van. Nu vindt ik wel vaker de muziek van Enrique leuk, het is vaak lekker swingend en catchy. En die clip, geweldig. Die poppen doen me denken aan de Thunderbirds haha.

Nicky Romero & Vicetone ft. When we are wild – Let me feel

Ja Nicky Romero, ik ben fan. Wat een heerlijke muziek altijd weer. Ik heb ook echt met aandacht naar deze clip gekeken want wat een heftig verhaal wordt daar uitgebeeld.

Train – Bulletproof Picasso

Stiekem ben ik wel een beetje fan van Train. Wat een goede muziek maken zij. Ieder nummer slaat goed aan en blijft in je hoofd hangen. En toch hoor je ze vrij weinig op de radio. Ja de oude nummers komen geregeld voorbij maar de nieuwe nummers worden amper gedraaid. Zo zonde want het is echt goede muziek.

Take That – Let in the sun

Ze zijn nog maar met zijn drieën maar ik blijf een grote fan. Vroeger keken we naar de zender ‘The Box’ op televisie en daar kon je clips aanvragen. Mijn moeder vroeg altijd Back for good voor mij aan. Wat een geweldig nummer is dat en dat vindt ik nog steeds. Een aantal jaar geleden ben ik naar het concert geweest, toen nog met Jason Orange en Robbie Williams. Ik heb alle dvd’s en cd’s (op de nieuwste cd na dan, die heb ik helaas nog niet). Ieder concert is een feest en ik kan dan ook niet wachten tot het negen oktober is.

Ellie Goulding – Love me like you do

Ik had het nummer nog nooit gehoord tot ik de reclame van het programma Surprise surprise hoorde en daar dit nummer voorbij kwam. Ik had geen flauw idee wie het zong en ben op zoek gegaan. Dit bleek dus Ellie Goulding te zijn. Wat een heerlijk nummer en dan al die stukjes van Fifty Shades in de clip.

Galantis – You & I (Runaway)

Galantis, ik had er nog nooit van gehoord. Maar dit nummer staat regelmatig op repeat.

G.R.L. – Lighthouse

Ik vind G.R.L. geweldig. Het is een tijdje stil geweest rond de meiden nadat Simone Battle zelfmoord had gepleegd en dit nummer is dan ook ter nagedachtenis aan haar. Ik vind het knap dat ze toch met zijn vieren doorgaan na deze heftige periode want het is niet niks om je mede bandlid en vriendin te verliezen.

Kygo ft. Conrad – Firestone

Dit nummer hoor je regelmatig op de radio voorbij komen. Ik wist eerst niet goed wat ik van het nummer moest vinden maar hoe vaker ik het hoorde, des te beter werd het nummer. En nu dus één van mijn favoriete nummers. Nu doen dance nummers het al snel goed bij mij. Ik vind dat heerlijke muziek om naar te luisteren.

Dit zijn mijn meest beluisterde liedjes van deze maand.

Wat is jouw favoriete muziek op dit moment?

One thought on “Music favorites – februari

  1. Pingback: Weekoverzicht – Week 9 | Picturing Life Perfectly

Geef een reactie

