NOTD – Lacquester Gluhwein

De mensen die mij kennen weten al dat ik een soort ekster ben. Ik ben gek op glitters en fonkelende dingen, zo ook met nagellak. Nu heb ik jullie laatst al de lakjes van Lacquester, een Nederlands indie polish merk laten zien. Vandaag laat ik mijn nails of the day aan jullie zien met de lak Gluhwein.

Ik vind lakjes met een holografisch effect ge-wel-dig. Ik kan de hele dag naar de glinstering van mijn nagels kijken en als de zon schijnt is het helemaal feest. Nu heeft deze lak een holografisch effect maar bevat het ook nog holografische glitters, dubbele glinstering dus.

De lakjes van Lacquester zijn vrij van DBP, Formaldehyde, Formaldehyde hars, Toluene en Camphor. Tevens zijn ze niet op dieren getest en EU goedgekeurd.
De lak bevat de volgende ingrediënten: Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Nitrocellulose, Denatured Alcohol, Isopropyl Alcohol, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimelitic, Anhydride Copolymer, Triphenyl Phosphate, Trimethyl Pentanyl, Disobutyrate, Acrylates Copolymer, Silica, CI60725

Tijdens het foto’s maken scheen de zon vollop. Maar man man, wat een drama om het holografische effect op de foto te krijgen. Ik zie altijd prachtige foto’s van holografische nagellak maar mij lukt het dus echt niet om zo’n foto te maken haha. Tips zijn altijd welkom!

Ik ben gek op deze nagellak. De kleur is prachtig en ook het effect is heel gaaf. Ik kan uren naar mijn nagels kijken. De nagellak blijft, ook zonder topcoat, een aantal dagen goed op je nagels zitten. En dat zegt voor mij aardig wat want ik ben een groot deel van de dag bezig met geld, stickers, vochtige doekjes, e.d.
Helaas is dit lakje niet meer te koop maar in de webshop van Lacquester staan nog genoeg andere prachtige lakjes. De lakjes van Lacquester worden altijd in beperkte oplage gemaakt en uitverkocht is vaak ook echt uitverkocht.

Geef een reactie

