Insta Picture Perfect week 8

Hoi allemaal! De IPP staat iets later online dan dat jullie gewend zijn, ik heb afgelopen dagen vrij weinig tijd gehad om voor te bereiden. Zondag zijn we weg geweest en afgelopen maandag ben ik naar de Huishoudbeurs geweest. Afgelopen week begon niet helemaal zoals mijn week hoort te beginnen. Verder heb ik nog lekker geshopt en genoten van het mooie weer. Kijk snel verder!

Maandag

Mijn week begon vrij raar. Ik lag nog heerlijk op bed om negen uur, had net mijn ogen open toen de telefoon ging. En ik had al zo’n vaag voorgevoel dat het de HEMA zou zijn. En ja hoor, of ik kon komen werken want er was niemand voor de klantenservice. Ik ben dus gaan werken, zo ben ik dan ook wel weer. Wel een vreemde start van je week haha.

Mijn laptop was het ook niet met het begin van de week eens en ging weer eens updaten. Want dat had ie namelijk nog niet gedaan de afgelopen dagen.

Dinsdag

Met Annemarie van Something Super Beautiful, toevallig mijn collega, had ik het over Yankee Candle en zij vertelde me dat ze een aantal wax tarts thuis had liggen en die wel mee wilde nemen zodat ik de geuren kon ruiken. Dus ik heb heerlijk tijdens mijn pauze geurtjes zitten snuiven.

En ik vond het tijd voor een nieuwe kleurtje. Soms wissel ik per week vier keer van kleur haha. Het lukt me alleen nog niet zo goed om de nagellak boven mijn nagelriemen mooi rond te krijgen. Tips zijn uiteraard welkom.

Woensdag

Zelfs bij daglicht is dit een mooi kleurtje van de HEMA.

Het werd ook eens tijd om mijn brander eens schoon te maken. Dit citronella luchtje zit er al meer dan een half jaar in. Zo lang heb ik hem dus niet gebruikt.

Donderdag

Mijn vrije dag die ik heb gekregen ter compensatie van de maandag. Heerlijk hoor zo’n onverwachte vrije dag.

Het is misschien raar maar ik heb nog nooit een eyeshadow base gebruikt. Op deze foto heb ik voor het eerst een oogschaduw basis van Urban Decay gebruikt. Ik heb een setje samples gekregen om het uit te testen. Helaas slaat de matte kleur Eden erg geel uit op mijn oogleden maar verder werkt hij prima en blijft mijn oogschaduw de hele dag prachtig zitten.

Samen met Sammie genieten van het mooie weer. Heerlijk dat zonnetje, laat de lente maar komen!

En in de middag gezellig even bij mijn oma thee drinken. Ik bedacht me ook hoe prachtig mijn oma eigenlijk woont, de winkels tegenover en binnen vijf minuten fietsen sta je in de stad.

En ik had weer eens wat gekocht, hoe verrassend er zit nagellak bij. En de eyeshadow base van Catrice en mooie oogschaduw palettes van L’Oréal.

En deze schoonheid komt uit de afprijzingbak voor €1,00.

Ik moest natuurlijk mijn nieuwe sandstyle lakje van Essence uitproberen. Hij is helaas na twee lagen niet dekkend, maar wat een prachtige kleur.

Vrijdag

En hoe mooi mijn lak nog was, dit was de stand van zaken om tien uur. Ik had net een uurtje gewerkt en de helft was er al af. Ik heb echt een haat-liefde verhouding met mijn peel off basecoat van NYC. Hij is echt geweldig voor glitternagellak maar zodra je maar één keer je nagel stoot ligt alles er af.

Hoe leuk is deze glazen pot? Alleen nog boter toevoegen en je kan koekjes bakken.

Samen met mijn zusje ging ik ’s avonds naar de Action. Eigenlijk ging ik alleen maar voor ladekastjes voor mijn nagellak maar ik komt ook weer met nagellak thuis. Al is dit een prachtig kleurtje, blauw, groen en paars zijn te zien. Het is net hoe het licht valt.

En dit is het ladekastje.

Zaterdag

Tsja, werken met goede muziek aan gaat toch stukken beter.

En zondag ben ik aan de slag gegaan met mijn smokey eyes palette Blue Marnière van L’Oréal.

En zijn we naar het Nationaal Militair Museum geweest. Ik vond het toch een beetje tegenvallen, komt misschien wel omdat het ontzettend druk was. Op de terugweg mochten we maar 80 op de snelweg. En dat op zondag.

Dit was mijn week weer. Voor volgende week kunnen jullie foto’s verwachten van de Huishoudbeurs want dat was me toch gezellig. Verder werk ik weer vijf dagen, ga ik vrijdagavond naar de Belgische a capella groep Voice Male en zondag naar het Efteling theater.

Tot volgende week!

Geef een reactie

