So me Stargazing nagellak

Een tijdje geleden was ik bij de Action aan het neuzen in het nagellak schap toen mijn oog viel op iets wat holografisch glitterde. Dit bleken de Stargazing lakjes van So me te zijn met grote glitters in de vorm van een ster. Normaal ben ik niet zo van dit soort grote glitters (of beter gezegd, ik kan met dit soort lakjes gewoon niet lakken) maar voor €0,99 was het het proberen waard. En stiekem vindt ik die holografische sterretjes wel heel leuk.

Het potje lijkt een beetje op de potjes van O.P.I., een groot potje met een mat zwarte dop en dezelfde inhoud namelijk 15 ml. So me is afkomstig van Maxbrands. Ik heb de varianten Winter Stars (zilver, goud, blauw, groen, rood), Dream Catcher (roze en zilver) en Midnight Fever (blauw, roze, groen).

Maar nu is het natuurlijk de vraag hoe deze lakjes lakken en hoeveel glitters er per keer meekomen. Ik had al gezegd dat ik een ramp ben met dit soort lakjes maar ik moet toegeven dat er nog verrassend veel glitters per keer meekomen. Natuurlijk moet je niet beide kanten afstrijken aan de hals van het potje, ik strijk iedere keer maar één kant van mijn kwastje af.
Op de foto heb ik maar één laagje nagellak op.

Als je er iedere keer maar laagjes met sterretjes overheen blijft smeren krijg je een lekker dikke nagellak korst want normaal gesproken heb je nog een base coat, meerdere laagjes van je kleurtje en dan de glitter coat. Ik denk dat je een nog mooier effect kan creëren als je er een stukje folie bij pakt en daar wat Stargazing lak op druppelt/giet. En dan met een dotting tool de sterretjes op je nagels aanbrengen en het aflakken met een topcoat. Ik denk dat dit een nog mooier effect zal geven en je hebt meer controle over de verdeling van de sterren.

Voor €0,99 zijn deze lakjes van So me een aanrader. Met wat geduld kan je hier zeker mooie creaties mee maken. Ik ben er in ieder geval blij mee en dan moet je nagaan dat ik een kluns ben met lakjes met grove glitters. Ze zijn te koop bij de Action.

Wat is jouw ervaring met nagellak met grove glitters?

Geef een reactie

