NOTD – HEMA Ocean sparkle & Essence Night in Vegas

Ik ben gek op nagellak en laat jullie dan ook maar al te graag mijn nails of the day zien. Vandaag laat ik jullie Ocean sparkle van de HEMA en Night in Vegas van Essence zien.

Ocean Sparkle is een nagellak uit de zomercollectie van 2014, Summer Ocean. Deze zomercollectie bestond uit prachtige blauw-groene lakjes. Nu ben ik erg van de blauwe lakjes. Deze lakjes van de HEMA hadden niet alleen een nummer maar ook een naam. Ja je hoort het goed, deze lakjes hadden een naam. De lak heeft een metallic glans en dekt in twee lagen. Ook droogt de lak erg snel, wat voor mij als ongeduldig persoon erg fijn is.

Ik heb deze longlasting nagellak gekocht voor €2,50.

Maar ik vond alleen een metallic finish niet genoeg en besloot mijn Essence flakie topcoat eens op te graven. Ik heb deze lak ooit gekocht maar bijna nooit gebruikt. Zonde want het is echt een plaatje als topcoat. Ik heb één laagje van deze lak gebruikt en ook deze lak droogt vrij snel. Al ben ik van mening dat deze topcoat over een donkerdere kleur beter tot zijn recht komt want over Ocean Sparkle zie je de flakies bijna niet.
Essence Night in Vegas kost €1,79.

Mocht je interesse hebben in deze lakjes, Ocean sparkle is helaas niet meer te koop. Wel is er een dupe van Miss Sporty, Hypnotic turquoise. Deze heb ik namelijk ook in mijn bezit want ik dacht dat ik deze kleur nog niet had.
Essence Night in Vegas is nog wel te koop en dit is wat mij betreft zeker een aanrader.

Geef een reactie

