Insta Picture Perfect week 7

Goedemorgen allemaal! Een dag later dan normaal maar ik moest gister onverwachts werken. Ik werd heerlijk uit bed gebeld en dan is mijn humeur niet zo geweldig. Maar er is ook weer een week voorbij. Kijk snel mee naar mijn week vol Action, Friet, nagellak en Efteling.

Maandag

Een koe is mijn lievelingsdier en als ik dan dit schattige boerderijdiertje bij de Action tegenkom beland deze dan ook in mijn karretje. Mooooeeee!

Vanaf de Action zijn mijn moeder en ik naar tuincentrum Ranzijn gereden voor kattenvoer. Helaas was de aanbieding voorbij en gingen we met lege handen weer naar de auto (die al aardig vol lag met twee grote opbergboxen, past net in mijn racemonster). Totdat mijn moeder dan zegt dat ze nog bonnen voor de Mac heeft. En daar zegt Evelien geen nee tegen.

Altijd leuk, ’s avonds net voor het slapen gaan je nagels nog “even snel” lakken. Ik blijf het crackle effect heel tof vinden.

Dinsdag

Kijk mijn toffe koekjes eens!

Mijn Zeeman kaarsen ruiken lekker als je de dop er af haalt, maar zodra je ze gaat branden stinken ze een uur in de wind. Ze ruiken echt naar verbrand, bah.

Ik was ook zo lekker bezig met voorbereiden. Alle artikelen, op zondag na, had ik al voorbereid. Helaas is er van de zondag niks meer gekomen.

Woensdag

Ik ben echt heel benieuwd naar Fifty Shades! Ondertussen ben ik nog steeds niet geweest maar ik hoor van veel mensen dat hij enorm tegen valt. Als ik ga ga ik er in ieder geval helemaal blanco in want ik heb de boeken niet gelezen.

Donderdag

Er ontbreekt bij mij altijd wel één dag aan foto’s. Donderdag heb ik gewerkt, as usual. Helaas niet erg veel spannende dingen beleefd.

Vrijdag

Wat was het prachtig weer. Helaas moest ik gewoon werken en was dit mijn uitzicht vanuit de kantine maar je krijgt wel wat meer energie van dit mooie weer. Laat de lente maar komen!

Samen met mijn zusje op Make-up musthaves gekeken. Wat staan er prachtige producten op die site. Volgende maand misschien maar eens wat bestellen. De W7 oogcrème lijkt mij wel interessant.

En ondanks dat ik moet werken toch mijn nagels voorzien van een mooi kleurtje voor Valentijnsdag. Ik vind dit een heerlijk lakje van Catrice, prinsessen sand style. Alleen het er af halen is nog niet zo simpel met die glitters. En voor het mooie had ik nog één laagje extra moeten lakken om hem mooi dekkend te krijgen. Alleen was ik daar op dat moment te lui voor haha.

Zaterdag

Ik heb niks met Carnaval en dan moet je werken op de dag van de optocht. Toch kan ik de muziek soms wel waarderen haha.

En toen ik thuis kwam hadden mijn ouders besloten om naar de film te gaan. En dan ga ik natuurlijk gezellig mee. The Kingsman is echt een hele leuke film. Actie en humor in één film.

Zondag

En zondag ben ik samen met mijn zusje naar de Efteling geweest. Voor het eerst zelf er heen gereden en ja, dat vond ik best spannend. Bijna hadden we de afslag Kaatsheuvel gemist omdat het daar op de snelweg zo’n rommeltje is. Afslag stond heel raar aangegeven en ik wist ook niet zeker of ik er af kon door al die paaltjes. Van de zomer moet het allemaal klaar zijn geloof ik en dan is de Nzoveel naar Kaatsheuvel ook een snelweg.

Het was echt prachtig weer. En ondanks het mooie weer was het super rustig. De langste wachtrij was 40 minuten, de andere attracties zaten daar allemaal onder.

Even langs mijn favoriete sprookjes.

Foto!

Dit was mijn week. Voor deze week geen spannende uitstapjes op de planning. We wilden zondag weer naar de Efteling maar dan krijgt het midden en noorden voorjaarsvakantie en we verwachten het dan toch wel wat drukker. Dus we gaan over drie weken wel weer haha. Volgende week ben ik er weer maar dan voor het Efteling theater. Hopelijk krijg ik deze week nog een dag vrij ter compensatie van gister en dan kan ik misschien nog wat beauty producten shoppen.

Tot volgende week!

Geef een reactie

