The Instagram TAG

Ik ben gek op Instagram. Ik maak van alles een foto en slinger die foto’s dan ook het wereldwijde web op. Als ik maar denk dat iets leuk is om op de foto te zetten, dan komt Instagram te voorschijn. Ik zag deze TAG bij Vera en ik vond hem, als Instagram verslaafde, ook heel leuk om zelf in te vullen. Kijk snel mee naar mijn rondreis door Instagram foto’s.

Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram?

Op dit moment is dat deze prachtige foto van mijn crackle nagels. Ik blijf dit een erg leuk effect vinden. Tegen de tijd dat dit artikel online staat zal mijn laatst geplaatste foto op Instagram weer héél anders zijn.

Wat is de aller eerste foto die je plaatste op Instagram? #TBT

*scroll scroll scroll* Dat ik een héééél eind terug, 3 september 2012. Ons kleine vriendje Chico. Chico was een perfect fotomodel want hij vond mijn telefoon geweldig. Het liefst zat ie met zijn hoofd zo voor de lens dat je alleen één grote wazige vlek zag of je zag helemaal niks meer. Helaas leeft mijn kleine vriendje niet meer.

Wat is je aller leukste foto op Instagram waar je zelf op staat?

Ik vind dit toch wel één van de leukste foto’s waar ik zelf op sta. Dit is typisch Evelien tijdens een dagje weg, ik sleep mijn camera en rugzak overal mee naar toe. Een keer geen geposeerde foto maar één die lekker spontaan genomen is.

Van welke Instagramfoto krijg je ter plekke heimwee?

Dat is toch wel de foto van de musical Klaas Vaak. Deze musical was zo ontzettend leuk dat het jammer is dat hij niet nog een keer ergens in de buurt speelt want dan had ik er nog een keer naartoe gegaan. En het was heel tof dat ze na de musical nog een fotomoment hadden georganiseerd met twee castleden.

Oh .. ik heb er eigenlijk nog één.

The Baseballs. Wat was dit een gave avond. Die mannen kunnen swingen, héérlijk.

Wat is het allerlekkerste gerecht dat je in 2014 op Instagram hebt gezet?

Mijn zelf gemaakte kipnuggets! Nou ja, met behulp van de video van Foodgloss. En ik moet zeggen ze vallen bij iedereen goed in de smaak.

Welke foto kreeg in 2014 de meeste likes?

Dat is de foto van Sammie in de Return to Sender mand die ik voor de 100 days of HEMA fotochallenge op de foto had gezet. Ik krijg nooit echt veel likes maar deze foto had er 16.

Wat is de aller leukste foto die je in 2014 maakte van een (huis) dier?

Dit is een lastige. Ik ben gek op onze poes en vogels en ik heb ook ontzettend veel foto’s van ze gemaakt. Maar dan is dat toch wel Sammie die mooi opgekruld in de bloempot ligt. Ze past er precies in, zo schattig.

Welke fotobewerkingsapps (of Instagramfilter) gebruikte jij het meest?

Ik gebruik de app Photo Grid als ik mijn foto’s in zijn geheel in een vierkant wil, of als ik een collage wil maken. Op Instagram gebruik ik op dit moment niet zo heel veel filters meer. Het filter wat ik veel heb gebruikt is rise.

Wat is jouw meest gebruikte hashtag op Instagram?

Ik gebruik niet zo vaak hashtags. Ik gok dat #nailpolish of #nagellak het meest gebruikt zijn. Of nee, #100daysofHEMA is het meest gebruikt! Wel 50 dagen lang haha.

Ik tag verder niemand, voel je vrij om de tag over te nemen. De Instagram TAG is bedacht door Danielle van Culturalize.

3 thoughts on “The Instagram TAG

  1. Pingback: Over leuke bloggers die The Instagram Tag invulden

Geef een reactie

