Shoplog Kruidvat, Etos & Zeeman

Vandaag heb ik een korte shoplog voor jullie. Vorige week ben ik op mijn vrije vrijdag heerlijk even naar de winkels geweest. Eigenlijk ging ik alleen voor de gezichtsverzorgingslijn van Kruidvat maar ik ben met hele andere artikelen thuis gekomen. Kijk snel verder.

Altijd als ik ga winkelen ga ik voor het één maar kom ik met het ander thuis. Zo begon ik bij Etos. Ik was eigenlijk op zoek naar het Teeez cosmetica rek dat er eerst altijd stond, want ik had bij iemand op de blog gelezen dat er een mooie holo nagellak was. Helaas is er een Essie nagellak rek voor in de plaats gekomen en is het Teeez rek verdwenen. Maar toen liep ik tegen een andere schoonheid aan.

Een Vaseline handcreme die er voor zorgt dat je nagels na tien dagen een stuk sterker en verzorgder zijn. Klinkt allemaal mooi en mijn nagels kunnen wel een boost gebruiken. En ik scoorde hem met 30 procent korting. Kachiiing! Een review volgt binnenkort.
Prijs voor 200 ml Etos €4,09 – Kruidvat €4,19

Na mijn bezoekje aan Etos ben ik door gelopen naar Kruidvat voor de gezichtsverzorging. Alleen de Lotion die ik wilde hebben was er niet. Helaas, dan maar verder naar de cosmetica want ik moest nog iets hebben voor mijn belabberde nagelriemen. En dan kom ik uit bij Essence.

Zo kocht ik de Essence studio nails caring oil. Een review volgt binnenkort.
Prijs €1,99

En ook van Essence de studio nails moisturising cuticle cream. Een review volgt binnenkort.
Prijs €1,99

Om mijn nagelriemen fatsoenlijk terug te duwen heb ik een bokkepootje gekocht. Ieder mens heeft er wel één in huis, ik helaas niet. Al kan ik vertellen dat ik deze niet erg fijn vindt werken.
Prijs €1,99

Door alle goede reviews die ik over deze nagellak remover heb gelezen moest ik hem ook wel gaan proberen, de Essence nail art nagellak remover ultra. Een review volgt binnenkort.
Prijs €1,39

Daarna doorgelopen naar Zeeman en liep ik tegen gezichtsmasker van Dr. van der Hoog aan. Alleen al voor de verpakking zou je ze kopen, zo ontzettend vrolijk en zomers. En ondertussen heb ik er al één geprobeerd en ik kan zeggen dat het echt een feestje voor je gezicht is. Het ruikt héél erg lekker en je huid wordt er heerlijk zacht van.
Prijs €0,99

Ik wil al een tijdje Yankee Candles kopen maar steeds komt het er niet van. Er zit geen verkooppunt in de buurt en ik wil altijd graag eerst de geuren ruiken voordat ik iets koop. Daarom heb ik deze ini minie Yankee Candles look-a-likes gekocht. De originele zullen wel 20 keer beter zijn maar voor nu is het een begin. Ik heb de geuren fris katoen en fris linnen.
Prijs €1,49 per stuk

Dit was mijn shoplog van mijn gekochte spulletjes. De gezichtsmaskers zijn echt heerlijk, zeker een aanrader. Ook de Essence cuticle cream is erg fijn, het trekt snel in en verzacht de nagelriemen.

Wat heb jij voor het laatst aan beauty producten gekocht?

Geef een reactie

