Insta Picture Perfect week 6

Er is weer een week voorbij en dat betekend dat er een nieuwe IPP online staat. Kijk mee naar mijn week waarin ik weer eens naar de Action ben geweest, wat beauty spulletjes heb geshopt en .. nagellak heb gekocht. Ik nagellak verslaafd?! Nee, hoe kom je er bij!

Maandag

Maandag was ik héérlijk vrij na een dagje balansen. En met een vrije dinsdag in het vooruitzicht was het nog een stukje beter. Ben ’s middags even met mijn ouders de stad in geweest en bij de HEMA (hoe kan het ook anders) heb ik deze mooie ketting in de opruiming kunnen scoren. Evelien loves birds.

Dinsdag

Alleen was ik dinsdag niet zo vrij als dat ik maandag ochtend dacht. In de loop van de middag werd ik door de HEMA gebeld of ik dinsdag toch kon werken. Er moesten dingen van de balans ingevoerd worden. Geen probleem, ik ben niet de moeilijkste. Maar na zo’n acht uur ingespannen naar een beeldscherm staren krijg je toch echt vierkante ogen. En het werk was nog niet af. ’s Avonds ging ik nog even verder met computeren, bloggen om precies te zijn.

Maar ook bijtijds naar bed want de volgende dag zou ik om acht uur beginnen om zo een uur extra tijd te hebben om gegevens in te voeren.

Woensdag

En om kwart over vijf was alles ingevoerd. Vierkante ogen dag twee. Het is maar goed dat we een uur eerder waren begonnen. Maar we hadden wel mooi de deadline gehaald!

Hoe heerlijk is het dan om aan het eind van de dag in bed nagellak te bestellen. Ik heb héél lang getwijfeld want ik heb echt heel veel lakjes, maar deze lakjes van Lacquester zien er ook echt weer super uit. De flakie lak op de foto heb ik ook besteld, Greeench.

Donderdag

Na het werken nog even wat blogs lezen. Dat moet je als blogger ook gewoon bijhouden. En ik vind het ook leuk om andermans blog te lezen.

Vrijdag

Omdat ik dinsdag had gewerkt kreeg ik vrijdag als vrije dag. Heerlijk uitslapen.

En in de ochtend even naar de winkels. Ik liep bij toeval tegen deze fles handcreme van Vaseline aan. Het zou je nagels sterker maken. Kijk dat trekt dan mijn interesse.

En bij Zeeman zag ik deze dr. van der Hoog gezichtsmaskers liggen. Over dit merk hoor en lees ik altijd wel goede dingen en voor een euro is het het proberen waard. Ik kan jullie overigens vertellen dat dit masker heerlijk ruikt en je gezicht lekker zacht maakt.

Maar eigenlijk ging ik hier voor. Mijn nagelriemen zijn om te huilen dus wat verzorging kan geen kwaad. Gelijk even een bokkenpootje gekocht. Al vindt ik deze nog niet echt fijn werken. En een nieuwe nagellak remover, want hier had ik ook goede dingen over gelezen.

Mijn kleine liefde.

Hoe leg je het holografische effect van je nagellak vast op een foto? Het lukt mij zelfs niet met een spiegelreflex camera. Dit is overigens Gluhwein van Lacquester.

En bij de Action kocht ik … juist nagellak. Naast de bak waar de Sally Hansen lakjes liggen stond nu een bak met alleen maar Revlon lakjes. En ook deze zijn maar €1,-. Overigens is dat groene lakje van Sally Hansen een flakie lakje en die griste ik net voor iemands neus weg haha.

Èn ik kocht dit bluetooth toetsenbord. Ik wil heel graag een tablet kopen en daar is dit toetsenbord ook alvast voor (je kan het maar beter vast in huis hebben). Maar voor nu werkt het ook prima met mijn telefoon.

Zaterdag

We zijn de magische 100 dagen grens voorbij!

Zondag

Ik ben gek op alles wat maar holografisch is.

Dit was mijn week weer. Voor deze week staan er weer een aantal leuke artikelen op de planning, misschien weer een tripje naar de Action en als het goed weer is loop ik zondag weer in de Efteling.

Tot volgende week!

Geef een reactie

