HEMA sieraden

Ik ben gek op oorbellen. Al koop ik ook steeds meer kettingen en armbanden. Kort samengevat, ik hou gewoon van sieraden. En als je dan ook nog eens in een winkel werkt die sieraden verkoopt, dan zit je er met je neus bovenop als er afprijzingen komen. Daarom wil ik jullie vandaag wat van mijn aankopen uit de sieraden sale laten zien.

De sieraden die ik heb gekocht komen uit de winter collectie en bevatten voornamelijk de kleuren blauw, wit en rood. In dit assortiment zit verder ook de kleuren zwart, zilver, rosé en goud.

Naast de oorbellen heb ik ook nog een aantal kettingen gekocht. Deze kettingen zien er ontzettend zwaar uit maar ze wegen niks.

Mocht je nog interesse hebben in sieraden voor een leuk prijsje dan zou ik zeker snel zijn want hier in het HEMA filiaal zie ik regelmatig sieraden aan mijn kassa voorbij komen. Het zijn de sieraden met een zwart kaartje net als de sieraden op de foto’s. De afgeprijsde sieraden bevatten een rode ronde sale sticker.

De sieraden zijn te koop in diverse HEMA filialen – oorbellen €1,- armbanden €2,- en kettingen €3,-.

One thought on “HEMA sieraden

  1. Hai! Enig idee of die oorbellen met roze draad nog ergens te verkrijgen zijn? het zijn mijn favoriete, maar ben er helaas eentje van verloren 😦

    Like

Geef een reactie

