February goals

Bron foto (Just take a look at the credit of the picture, it’s from an incredible DIY calendar. I hope it’s oke if I use this picture ‘cause I really like it. It captures perfectly the february ‘feeling’)

Het is februari en dat betekent dat het tijd is voor nieuwe doelen. En zou ik mijn oude doelen uit december wel gehaald hebben? Vandaag deel ik mijn bevindingen met jullie èn laat ik mijn nieuwe doelen zien.

Ik had in het artikel in december twee doelen opgesteld en ik moet zeggen dat ik deze niet helemaal gehaald heb. Het is voor mij ook even zoeken wat de juiste blog momenten zijn nu ik fulltime werk. En zo komt het nog wel eens dat ik mijn deadline niet haal. Vooral een artikel voor de vrijdag voorbereiden blijft een drama. Het voorbereiden op zondag lukt niet altijd, want soms ben ik een dagje weg of moet ik werken en dan bereid ik zo in de loop van de week mijn artikelen voor. Niet erg handig dus. En donderdagavond werk ik de koopavond en ben ik laat thuis en moet ik de volgende dag weer vroeg op. Oftewel, ik heb een potje gemaakt van mijn doelen.

Tijd voor nieuwe doelen!

❤ Het voorbereiden van artikelen beter plannen.
Ik heb nu een mooie deskplanner zodat ik zelf ook een beter overzicht heb van mijn geplande artikelen.

❤ Deadlines stellen.
Daar is tie weer! Ik ben er nooit goed in geweest, altijd alles op het laatste moment doen. En ik merk dat dit nu met bloggen ook terug begint te komen. Dus er komen deadlines en dan moet een artikel gewoon af. Punt.

❤ Filmpjes maken.
Ik zie veel filmpjes van andere bloggers en ik vind dat zo leuk dat ik het zelf ook wel eens wil gaan proberen. Al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik het ook een beetje eng vind. Jezelf terug zien en horen op een filmpje is altijd een beetje akward.

❤ Een vast ritme krijgen in het opstaan en naar bed gaan.
En dan vooral die laatste is een drama. Om elf uur moet gewoon mijn licht uit doordeweeks. Ik computer rustig tot een uur of twaalf door.

❤ Oorbellen sorteren en netjes opbergen.
Jullie zouden voor de grap mijn doos met oorbellen moeten zien. Een puinhoop. Nu heb ik hier genoeg karton staan om een leuk oorknopjes prikbord van te kunnen maken. Nou ja prikbord, een ophangsysteem voor mijn oorbellen.

Dit waren mijn doelen voor februari en zoals je ziet zijn het niet alleen maar doelen die met het bloggen te maken hebben maar ook persoonlijke doelen. Zo worden de doelen voor mezelf ook zichtbaar en meestal motiveert dat me om ook echt aan de punten te werken.

Wat zijn jouw plannen voor februari?

Geef een reactie

