Walking in a winter wonderland

Bron

De mensen die mij op Twitter en Instagram volgen zullen wel denken dat ik een enorme sneeuw hater ben. Zodra ik ’s ochtends wakker word en zie dat het heeft gesneeuwd dan beginnen de klaag tweets en foto’s. Ik vind het verschrikkelijk om door de sneeuw te moeten ploeteren naar het werk. Fietsen is dan onmogelijk.
Je zult je nu wel afvragen waarom ik dit artikel dan heb gemaakt. Nou dat zal ik eens vertellen.

Ik vind sneeuw hartstikke leuk. Zolang ik er niet verplicht doorheen moet. Ik vind het heerlijk om gewoon door de sneeuw te wandelen en foto’s te maken van winterse landschappen. Daarom wil ik vandaag aan jullie mooie en sfeervolle winterse landschappen laten zien. (En om te laten zien dat ik geen sneeuw hater ben :P)

Bron 1 2

Bron 12

Bron 12

Bron 12

Bron 12

Bron 12

Bron 12

Bron 12

Bron 12

Bron 

Ik ben gek op dit soort foto’s van sneeuw landschappen en dieren. Sneeuw zorgt ook gewoon voor fantastische plaatjes. Het is alleen een drama als je er verplicht doorheen moet om op je werk te komen haha.

Wat vinden jullie het mooist aan de winter?

Geef een reactie

