Insta Picture Perfect week 5

Hallo allemaal! De week is weer voorbij en dat betekent dat ik weer een nieuwe IPP voor jullie heb. Kijk mee naar mijn week vol concertstress, sprookjes en gezonde dingen.

Maandag

Soms heb je wel eens van die dagen dat je ineens enorme trek krijgt. Dat had ik dus ook tijdens het bloggen ’s avonds en in plaats van ongezonde dingen te pakken heb ik lekker een wortel geschild en in stukjes gesneden. Wortel eten is geen straf, ik vind het héérlijk.

Maandag was ook de dag dat bekend werd dat Take That weer naar Nederland zou komen. En ik als groot fan ben daar natuurlijk ontzettend blij mee. Alleen .. het is op een woensdag. Een slechtere dag kunnen ze niet uitzoeken (ja, maandag en dinsdag zijn nog waardelozer to be honest). En er is een golden circle wat inhoudt dat je voor het podium en tussen de zij podia in staat. Maar alleen de prijs van die kaartjes hè. De normale staanplaatsen vallen overigens wel mee.  Dilemma, dilemma.

Dinsdag

Tsja dinsdag, voor mij is het een gewone werkdag. Een werkdag met al wat voorbereidingen voor de balans van komende zondag. En ja, bij een klantenservice ligt een hoop troep dat je pas tegenkomt als je begint met opruimen.
Ik ben ’s avonds lekker vroeg naar mijn kamer gegaan en heb een filmpje opgezet. Ik ben gek op vogels en Rio vindt ik dan ook een prachtige film.

Woensdag

Verrassend, ik heb geen foto van woensdag. Nu heb ik woensdag ook niet echt iets speciaals meegemaakt. Het was een normale werkdag.

Donderdag

Donderdagochtend kwam ik er achter dat er voor klanten van Ziggo een voorverkoop voor concertkaartjes van Take That was. Ik helemaal blij natuurlijk want dit was mijn kans om golden circle tickets te bemachtigen want daar zou vrijdag niks van komen omdat de kaartverkoop begon als ik vrolijk aan het werk zou zijn.

Alleen was deze voorverkoop woensdagochtend om negen uur al gestart en waren de golden circle tickets allemaal al weg. Of in ieder geval de voor deze voorverkoop gereserveerde kaarten. Dan bleven er alleen nog normale staanplaatsen en zitplaatsen over. Zitten wil ik niet, ik moet kunnen dansen, springen en zwaaien.

Gelukkig vond de vriendin de normale plaatsen ook meer dan perfect en heb ik toch kaarten gekocht om vrijdag niet achter het net te vissen. Better safe than sorry. Take That, here I come!

Vrijdag

Op het werk probeerde ik iedere keer al op de site van Ticketmaster te kijken maar de hele site laadde niet. Ik ging er maar van uit dat de kaartverkoop storm liep en dat alles ’s avonds uitverkocht zou zijn. Alleen was dit niet het geval en bij thuiskomst waren er nog gewoon golden circle tickets te bestellen. Geloof me, ik baalde als een stekker.

Maar ik ga niet alleen naar Take That, ik ga ook naar Sprookjesboom de musical in het Efteling theater! De kaartjes waren nu twee voor de prijs van één dus dat was een mooi moment om daar samen met mijn moeder heen te gaan. De musical stop op één maart en wij gaan naar de aller laatste voorstelling om vier uur.

Zaterdag

Hmm, ook van zaterdag heb ik geen foto. Het was ontzettend druk op het werk, drukker dan dat het in weken geweest was op zaterdag. Het leek weer aardig op een normale zaterdag.

Zondag

Het is nog zondag als ik deze IPP aan het typen ben. Mijn wekker ging vanochtend om zeven uur want voor mij stond er een balansdag op het programma. Samen met nog een collega, de leiding en een speciaal bedrijf dat komt balansen heb ik de hele dag artikelen geteld, geteld en nog meer geteld. Oh ja, en ook nog het telwerk van anderen gecontroleerd. Al met al was het een gezellig dagje.

En ben ik al aan het aftellen naar de komende concerten.

Dat was mijn week weer. Komende week ben ik dinsdag vrij omdat ik vandaag heb gewerkt. En verder staat er een ritje naar de Action op de planning. Nog geen spannende dingen maar we zien wel wat de week gaat brengen.

Tot volgende week!

3 thoughts on “Insta Picture Perfect week 5

Geef een reactie

