Vaseline Queen Bee Honeylicious lip therapy (Limited edition)

Met dit koude weer zijn mijn lippen echt een drama. Bij het lachen of praten voelen mijn lippen trekkerig aan. De lippenbalsems zijn niet aan te slepen. Nu heeft Vaseline ook een limited edition lip balsem uitgebracht, Queen Bee. De honingvariant van de lippenbalsem.

Vaseline, wie kent het merk niet? Bij mij slingeren er verschillende blikjes rond en dit blijven ook één van mijn favoriete balsems voor mijn lippen. Velletjes en droge lippen zijn binnen no-time weg. Deze honingvariant van de lippenbalsem is vrijwel hetzelfde als zijn broertjes en zusjes, op de honing geur na dan. Het is leuk dat Vaseline een limited edition variant op de markt brengt. Dit geeft het blikje net weer wat extra’s qua uitstraling en geur.

De Vaseline Queen Bee lip therapy verzorgt mijn lippen erg goed. Mijn lippen worden er lekker zacht van en velletjes verdwijnen als sneeuw voor de zon. Hier zorgt de Petroleum Jelly voor, beter bekend als vaseline. Ook zorgt de lippenbalsem voor een mooi glans.

Op de achterkant van het blikje en de verpakking vindt je de ingrediëntenlijst.

  • Petrolatum – vaseline
  • Aroma – zorgt voor de smaak van de lippenbalsem.
  • Alpha-Isomethyl Ionone – zorgt voor de geur.
  • Linalool – veelgebruikt plantenextract voor geur- en smaakstof.
  • Benzyl Alcohol – conserveermiddel

Het is vooral een ingrediëntenlijst met veel geurstoffen.

De inhoud van het blikje is 20 gram en hier doe je vrij lang mee. Doordat de vaseline zacht is hoef je er geen moeite voor te doen om was van het product aan je vinger te krijgen. Hard wrijven is dus niet nodig. Het is wel aan te raden vaseline niet in je broekzak te doen. Hierdoor wordt het warm en wordt de vaseline erg zacht.
De honing geur is heel subtiel en daardoor niet storend. Ik word namelijk van een Lipsmacker al misselijk.

De Queen Bee variant is zeker een favoriet! Nu ben ik ook wel fan van producten met een honinggeur. De vaseline maakt mijn lippen heerlijk zacht en laat velletje verdwijnen. De mooie glans op je lippen is zeker een pluspunt. Wat mij betreft mag de Queen Bee variant standaard in het assortiment komen. Het is mij niet bekend tot wanneer de Vaseline Queen Bee lip therapy te koop is.

Vaseline Queen Bee Honeylicious liptherapy – te koop bij Kruidvat voor €2,99.

One thought on “Vaseline Queen Bee Honeylicious lip therapy (Limited edition)

Geef een reactie

