Insta Picture Perfect week 4

Hallo allemaal! De IPP staat wat later online dan normaal maar gister stond er een dagje Efteling op de planning. Afgelopen week is er sowieso niet veel uit mijn handen gekomen. Ik ben bezig met het uploaden van filmpjes op Youtube, maar laat ik zeggen dat Youtube en Evelien niet fantastisch samengaan. Of beter gezegd, ik snap soms echt geen bal van Youtube. Maar laten we naar mijn week gaan kijken!

Maandag
Maandag is mijn vrije dag en dat is altijd de dag dat ik vergeet om foto’s te maken. En aangezien ik maandag nog ziek was heb ik ook niet veel uitgevoerd. Koorts, koorts en nog meer koorts, dat is mijn dag kort samengevat.

Dinsdag
En omdat ik maandag nog allemaal koorts had ben ik dinsdag ook niet gaan werken. Wel begon ik me steeds beter te voelen waardoor ik besloot om woensdag gewoon weer te gaan werken. Thuis zitten en niks doen is niets voor mij.

Het zonnetje begon een beetje door te komen. Kom maar met de zon want dit troosteloze weer en die sneeuw ben ik nu wel zat.

We hebben deze twee gevallen in huis en we proberen ze tam te maken. Maar zodra ik maar naar ze wijs dan begint die blauwe te krijsen als een gek haha. Ondertussen zijn ze al wat minder schuw en komen ze ook dichtbij de tralies zitten als je op de bank naast het hok zit.

Ik kwam er ook achter dat ik al twee volgers op Bloglovin heb. Yay! (Ondertussen zijn dit er al vijf!)

En wat is Grimm toch een toffe serie. We hebben nu seizoen één en twee gezien en nu is het wachten tot seizoen drie wat meer is afgeprijsd. Want wat zijn dvd’s soms belachelijk duur.

Woensdag
Even wat voedingssuplementen ingeslagen. Een extra boost van vitaminen kan nooit kwaad. Of het werkt dat is een tweede. Ik ben al heel fanatiek aan mijn kauwtabletten begonnen.

Donderdag
En donderdag werken we tot negen uur en mag ik lekker eten in de HEMA. De calzini kaas,tomaat en salami is overigens een grote aanrader.

Ik ben zo’n persoon dat gelukkig wordt van het kopen van nagellak.

Vrijdag

Dit artikel had woensdag al online moeten staan. Er komen filmpjes bij en dat is nieuw voor mij. Natuurlijk heb ik voor mijn opleiding wel eens filmpjes moeten maken dus ik heb wel enige ervaring. Maar Youtube is nieuw voor mij.

En het lukte allemaal niet dus ben ik maar Big Time Rush gaan kijken.

Zaterdag
En dan wordt je zaterdag wakker en zie je dit buiten. Dan daalt mijn humeur gelijk. Ik heb echt een hekel aan door de sneeuw naar werk banjeren. Ver-schrik-ke-lijk.

Zondag
Jaaaaaaaa! Zondag gingen we dan eindelijk naar de Efteling. Ik had mijn ouders kaartjes gegeven voor kerst. Dit was de laatste zondag dat de winter Efteling er nog was. Het was koud maar heel erg leuk. Gelukkig waren er overal kampvuren en warmtekachels zodat je je even lekker op kon warmen. Zo was het ook niet erg om op mijn zusje en oom te wachten die in de Python gingen.

Voor de verandering mijn digitale camera eens meegenomen en weer wat foto’s gemaakt. Mijn kleine Sony maakt verrassend goede foto’s in het donker zonder statief. Al is de Sprookjesboom hier wel een beetje creepy.

Dat was mijn week weer. Voor komende week staan er weer vijf dagen werken op de planning en zondag helpen met balansen. Geen hele spannende week maar wie weet wat er nog staat te gebeuren.
En deze week komen de artikelen van vorige week ook echt online.

Tot volgende week!

Geef een reactie

