Personal | 20 vragen tag

Ik vind het leuk om tag lijstjes in te vullen en ben dan ook regelmatig op andere blogs aan het neuzen of er nog leuke tag lijstjes zijn die ik over kan nemen. Door zo’n lijstje leer je de persoon achter de blog ook net wat beter kennen. Vandaag de 20 vragen tag die ik vond op de blog van Kelly.

Zonder dit kun je je huis niet verlaten.
Je zou verwachten dat ik vastgeroest zit aan mijn telefoon. Maar dat is niet zo, ik ga rustig de deur uit zonder mijn telefoon. Scheelt misschien ook dat ik geen internet heb buiten de deur, tenzij er een Ziggo wifi spot in de buurt is. Maar iets wat ik altijd bij me heb. Ik denk dat dat toch wel mijn lippenbalsem is. Ik heb er veel, héél veel en ben ze ook altijd kwijt. Ik heb snel last van droge lippen dus een lippenbalsem gaat eigenlijk altijd mee.

Favoriete make-up merk
Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik veel budget merken gebruik en weinig high end merken. Als ik dan toch moet kiezen springt Catrice er wel uit als favoriete merk overall. 

Favoriete bloemen
Daar kan ik heel kort over zijn, rozen en orchideeën.

Favoriete kledingwinkel
Ik kom graag bij de H&M maar sinds kort heb ik ook Forever 21 ontdekt en daar kan ik ook goed slagen.

Favoriete parfum
Boss Orange, heerlijke geur.

Hakken of platte schoenen
Wat een geweldige vraag. Mensen die mij kennen weten dat ik een aantal paar hakken heb staan maar dat ik absoluut niet op hakken kan lopen. Of ja, ik kan er wel op lopen maar dat houdt ik vijf stappen vol en dan is het klaar. Wel kan ik goed lopen op sleehakken en heb de perfecte combi gevonden voor mijn sneakers en een hak, de sneaker wedges.

Bron foto

Haal je goede cijfers
Ik zit niet meer op school, heb mijn PABO diploma op zak. Maar toen ik nog cijfers haalde waren ze gemiddeld. Behalve voor werkstukken want daar had ik altijd vrij hoge cijfers voor.

Favoriete kleur
Mogen het ook kleuren zijn? Roze en blauw.

Drink je energiedrankjes?
Nee bah, dat vindt ik zo smerig.

Drink je fruitsapjes?
Ja! Heel graag zelfs. Sapjes drink ik zelfs liever dan alcohol om eerlijk te zijn.

Vind je zwemmen leuk?
Ja heel erg leuk zelfs. Ik zwem al jaren en heb zo ongeveer alle diploma’s die er in het zwembad te halen zijn. En ik heb een groot aantal jaar bij de Reddingsbrigade gezwommen en daar ook verschillende brevetten bij gehaald.

Bron foto

Eet je friet met een vork?
Friet en een vork? Are you kidding me? Dat moet je gewoon met je vingers eten. Het eet ook heel raar met een vork vindt ik.

Wat is je favoriete dagcrème?
Op dit moment de moisturising dagcrème van Kruidvat.

Wil je later trouwen?
Ja en dan met zo’n mooie prinsessenjurk bij een mooi kasteel. Ja ik zie het al helemaal voor me. Ik heb denk ik teveel films gekeken.

Word je snel boos?
Er is heel wat voor nodig om mij boos te krijgen. Dan moet je wel iets heel ergs gedaan hebben of mij heel erg hebben gekwetst want anders ben ik hooguit wat geïrriteerd maar niet boos.

Ben je into spoken oproepen etc.?
Nee. Ik geloof wel dat er meer bestaat dan dat wij denken maar aan het oproepen van geesten moet ik niet denken om eerlijk te zijn.

Heb je ook fobieën?
Poeh, ik weet het eigenlijk niet. Ik hou niet zo van mensen die overgeven, kan daar niet zo goed tegen.

Bijt je je nagels?
Alleen als er haakjes aan mijn nagel zitten. Dan moet en zal dat lastige haakje er af gaan. Tenzij ik nagellak op heb, dan blijf ik er keurig vanaf.

Heb je ooit een bijna dood ervaring gehad?
Euhm nee? Wat een vreemde vraag.

Drink je koffie?
Ik lust geen koffie. Wel ben ik een enorme theeleut.

Geef een reactie

