Insta Picture Perfect week 2

Hallo allemaal! De tweede week van 2015 is al weer voorbij. Nu ik vijf dagen werk lijken de weken helemaal voorbij te vliegen. Deze week heb ik vooral veel gekocht, gekocht en nog wat meer gekocht. Kijk snel mee naar mijn week.

Maandag

Maandag is mijn vrije dag en wat ga je dan doen? Juist ja, naar de Action!

Het was al weer een flinke tijd geleden dat we voor het laatst naar de Action waren geweest. De laatste keer was twee weken voor Sinterklaas en toen was het zo ontzettend druk. Normaal wegrijden van de parkeerplaats was onmogelijk zonder ruzie te maken met haastige bestuurders.
Maar zoals je ziet ben ik weer goed geslaagd. Vorige keer was ik te laat voor de Londen reisgids en nu was ik er op tijd bij. Ik wil heel graag naar Londen, dit staat al lang bovenaan mijn lijstje en omdat ik er nog nooit ben geweest vond ik een reisgids wel handig om te hebben.

Deze sapjes zie ik al een tijdje staan maar ik heb ze nog nooit meegenomen. Nu had een collega deze pakjes en was ik zelf toch ook wel erg benieuwd geworden naar de smaak. Op aanraden van haar heb ik alle vier de smaken gekocht.

Kan iemand mij voortaan bij de nagellak vandaan houden?! Ja we waren ’s middags even naar Kruidvat en daar liep ik deze mooierd tegen het lijf bij het schap van Sinful Colors.

Dit had ik ook bij de Action gekocht, gevriesdroogd fruit. De perzik variant is lekker.

En met dit soort reacties win je mij echt niet als klant. Ik irriteer me hier echt aan.

En ik was maandag gelijk op zoek gegaan naar de groene thee met mandarijn en sinaasappel van Lipton. Bij Albert Heijn was er een 1 + 1 gratis actie maar het Lipton schap was al zo geplunderd dat die smaak er niet meer was. Wel heb ik vier doosjes meegenomen waarvan de green tea Sencha er één van is.

Dinsdag

Dinsdag was een drukke werkdag. Druk voor de normaal gesproken zo rustige dinsdag.

’s Avonds probeerde ik mijn nieuwe sapjes uit. Lekker! Deze variant heeft een frisse smaak. En die pakjes, leuk zijn ze!

Woensdag

Workiework! Zo druk als de dinsdag was, zo rustig was het woensdag. Terwijl de middag normaal gesproken druk is.

En ’s avonds kwam ik tot de ontdekking dat ik voor het eerst een bezoeker uit het Verenigd Koninkrijk heb! Niet dat ze veel kunnen lezen op mijn blog, maar voel me wel trots.

Donderdag

Wat een snert weer. Aangezien ik pas om één uur hoefde te beginnen bij de HEMA moest ik precies door dat plensweer. Na alleen de straat uit fietsen kon ik mijn broek uitwringen. Eenmaal thuis na een koopavond gewerkt te hebben probeerde ik de gedroogde peer snack uit.

Zo lekker als de perzik variant was, zo vies is deze. Wat een muffe smaak. Nee dit is voor mij geen topper.

Dan maar de muffe smaak wegspoelen met een sapje! Ik ben normaal gesproken geen fan van druivensap, maar in combinatie met andere smaken wordt het toch een stuk lekkerder.

Vrijdag

Let’s work again. En ook vandaag was lekker rustig door het onstuimige weer. Maar de hele dag keek ik al uit naar het naar huis gaan. Thuis zou er een pakje op me wachten.

Een pakje met mijn bestelling van Lacquester! Zulke mooie lakjes. Dit is de holografische Bluetiful. Het was helaas te donker om het mooie holo effect vast te leggen.

En Emerald cove.

Gluhwein van de Xmas 2014 collectie. Ook hier is het holografische effect helaas niet goed te zien. Ook heb ik nog een topcoat besteld. Reviews van de lakjes zal ik binnenkort online zetten.

Zaterdag

En voor mij is zaterdag nog steeds een werkdag ook al werk ik dan fulltime. Gelukkig was het niet zo’n gekkenhuis als normaal op zaterdag.

Eenmaal thuis zag ik deze quote. Ik had hem geplaatst en kort daarna bedacht ik me dat ik mijn wekker wel moest zetten. We zouden al vroeg naar de magazijnverkoop van het Boekenfestijn gaan.

Sammie zat er zo mooi voor haha. Mijn demente oliebol.

En omdat het weekend was mocht ik mezelf lekker verwennen. Ik heb me de hele week zo goed mogelijk aan mijn belofte gehouden om minder te snoepen. Ik heb één keer een handje chips op.

Zondag

En zondagochtend ging mijn wekkertje al om zeven uur. Om negen uur zou de magazijnverkoop op het hoofdkantoor van het Boekenfestijn beginnen en ik wilde er al vroeg heen om eventuele drukte te voorkomen. Donderdag was het volgens mijn ouders heel erg rustig maar veel mensen zijn dan gewoon aan het werk. Dus mijn moeder en ik zijn samen op stap gegaan. En dit is mijn bescheiden buit. Alleen heb ik een boek dubbel gekocht. Ik schrijf altijd al mijn boeken op zodat ik dit dus kan voorkomen. Alleen had ik dit deel van The Vampire Diaries niet opgeschreven en nu zit ik met een dubbel boek. Maar proberen door te verkopen want hij is nog spiksplintertje nieuw.

Dit was mijn week weer. Voor komende week staat er weer een bezoekje aan de Action gepland met mijn oma, die voor het eerst meegaat met mij in de auto. Verder werk ik weer vijf dagen en zondag naar de Efteling met mijn zusje, ouders en oom! Het kerstcadeau dat ik aan mijn ouders heb gegeven. Tenzij het slecht weer wordt natuurlijk.

Tot volgende week!

Geef een reactie

