Shoplog Action

Afgelopen maandag zijn we na een lange tijd weer eens naar de Action geweest. Halverwege november was de laatste keer dat we geweest waren en toen was het zo ongelofelijk druk dat je gek werd van alle mensen. Zelf het parkeerterrein afkomen ging niet zonder slag of stoot. Maar één voordeel als je er een lange tijd niet bent geweest is dat er een hoop veranderd is. Kijk snel mee naar mijn koopjes.

In het kader van ‘we gaan gezonder doen’ heb ik dieetdrink gekocht. De vanille variant heb ik ondertussen al geprobeerd en ik moet zeggen dat het vies tegenvalt, zeker als je nagaat dat dit een maaltijd moet vervangen. Je maakt het met 250 ml halfvolle melk en twee maatlepels poeder. De maatlepel zit al in de bus, je moet alleen even graven voordat je hem hebt gevonden. Je proeft een flauw vanille smaakje en ik kan niet geloven dat dit een maaltijd kan vervangen. Ik heb het gedronken bij mijn brood.
€3,69

Nee, dit heb ik niet gekocht voor de vanille milkshake want die is echt te smerig voor woorden. Wij hebben alle drie de varianten al gehad en ze zijn alle drie niet lekker. Ik had een shaker nodig voor mijn dieetdrank en aangezien wij pas al deze bekers weg hebben gegooid, kocht ik maar een nieuwe set.
€1,59

Nog een reden voor mijn bezoekje aan de Action. Sapjes die 100% natuurlijk zijn en geen toegevoegde rommel bevatten. Ik had ze bij een collega gezien en zij vertelde mij dat ze erg lekker zijn. En dat ze nu in de aanbieding waren was een extra reden om ze mee te nemen.
€0,75 tijdens de weekactie.

Nog meer gezonde dingen! Dit zijn zakjes met stukjes gedroogd fruit. Het fruit is gelijk na de oogst gevriesdroogd waardoor de belangrijkste voedingsstoffen bewaard blijven. Het zijn net stukjes chips maar dan gezonder.
€0,59 tijdens de weekactie.

Schoonmaakdoekjes voor laptopschermen! Kijken of dit beter werkt dan een vochtige doek.
€0,69

Hulpmiddelen voor mijn grootste hobby *AHUM*. Maar dat moet ook gebeuren hè.
€0,69

Reisgids Londen! Hier greep ik vorige keer naast omdat ik te laat zag dat de Action deze verkocht. Maar nu was ik op tijd. Ik wil al heel lang een keer naar Londen en nu komt het een stukje dichterbij.
€2,99

Ik kom nooit thuis van een bezoekje aan de Action zonder nagellak. Ik vond deze lakjes zo leuk dat ik alle drie de kleurtjes maar heb meegenomen. Binnenkort volgt een review. Oh ja, de sterretjes hebben een holo glansje!
€0,79

Dat was mijn Action shoplog voor deze keer. Ik vond het leuk om mijn gekochte spulletjes te laten zien en ben van plan dit vaker te gaan doen.

One thought on “Shoplog Action

Geef een reactie

