Insta Picture Perfect week 1

De eerste week van het nieuwe jaar. Ik bedacht me net dat de laatste dagen van 2014 in de eerste week van het nieuwe jaar vallen. Maar ook in het nieuwe jaar zijn er genoeg momenten om foto’s te maken. Het was een week van nieuwe sieraden, oliebollen en vuurwerk. Kijk snel mee naar mijn eerste week van 2015.

Maandag

Bij Van Cranenbroek waren alle kerstartikelen in de aanbieding. Beide oma’s hebben we voor kerst zo’n lampjes boom gegeven en ik had eigenlijk heel erg veel spijt dat ik er niet één voor mezelf had meegenomen. Nu was er nog maar één boompje met warm licht en veel met koel licht. Ik heb het boompje met het koele licht en om heel eerlijk te zijn vindt ik hem hartstikke mooi! Het effect op de glinsterende blaadjes is met dit licht heel mooi.

Glittuuuurs!

Maandag moest ik ook werken en ik verkocht allemaal afgeprijsde sieraden in zakjes van €1,-. Wij verkopen sinds kort sieraden van een ander merk naast onze vaste sieradenlijn. En we hebben nu dus een mooie afprijzingbak net als de V&D. Ja en als ik hoor dat er sieraden afgeprijsd zijn dan hoef je mij dat geen twee keer te zeggen. De volgende pauze stond ik dus al te neuzen in die bak.

Oorbellen heb je nooit genoeg ;).

Dinsdag

Helaas geen foto, wel een drukke werkdag in de HEMA.

Woensdag

Oudjaarsdag! Na een dag hard werken lekker oliebollen eten. En die komen van … juist, de HEMA. Ik hoor van vele dat ze niet te eten zijn maar ik had de normale oliebollen waar stukjes appels in zaten en ik vond ze, net als vorig jaar, erg lekker. Mijn ouders hadden de oliebollen met krenten en appel en ook zij vonden deze oliebollen lekker. Als ze nog even in de oven zijn geweest zijn ze nog net iets lekkerder. Smaken verschillen zullen we maar zeggen.

Ik had geen groot vuurwerk maar een mega action pack van de HEMA waar sterretjes, knalerwten, grondbloemen, knal- en flitsdingen en nog wat andere tollende dingen inzaten. Niet heel spectaculair maar wel als je nagaat dat ik als de doodsbang ben voor vuurwerk. Het is al heel wat dat ik dit zelf aansteek. Zelfs aan sterretjes en trektouwtjes heb ik me wel eens verbrand.

Sterretje in super kwaliteit.

Het was vrij helder en de maan verscheen iedere keer achter een flinterdun wolkje vandaan.

Ik had in mijn eentje al aardig wat troep gemaakt. De stenen en plekken in het gras waren ook mooi zwart geworden.

Een groot deel van de stokjes van de sterretjes.

Het leek wel of het gesneeuwd had.

Donderdag

Happy new year!

Hoewel 2014 niet goed begon zijn er genoeg mooie dingen gebeurd. Zo ben ik eindelijk afgestudeerd, heb ik in één keer mijn theorie- en rijexamen gehaald, heb ik mijn eerste auto gekocht, hebben we van de zomer veel leuke uitjes gemaakt, ben ik naar The Baseballs geweest en heb ik kaartjes voor Olly Murs gekocht, ben ik begonnen met bloggen, naar Klaas Vaak de musical geweest en blijkt die verdraaide sneeuw leuke plaatjes op te leveren. En kon ik na drie maanden weer terug komen bij de HEMA, alleen nu fulltime en dat bevalt me goed.
Ik ben benieuwd wat 2015 allemaal brengt maar voor nu staan er al veel leuke dingen te gebeuren.

’s Avonds mijn nagels nog even gelakt. Ik ben gek op de holo lakjes van Lacquester. Heb ook snel weer een nieuwe bestelling geplaatst en zodra ik die binnen heb zal ik reviews plaatsen.

Dit is zo mooi! Vroeger was ik al gek op dat holografische knutsel- of inpakpapier.

Did I say something about a new order?

Vrijdag

Weer zo’n fotoloze dag. En vandaag weer gewerkt. Ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind dat de rust weer begint terug te keren in de winkel. De “normale” dagen gaan weer beginnen.

Zaterdag

En ook zaterdag is voor mij gewoon een werkdag. En mijn zus was jarig, al was alle visite overdag geweest en waren alleen mijn opa, oma en oom er nog toen ik thuis kwam.

Zondag

Een nieuw jaar betekent een nieuwe kalender.

En we hadden een feestje ter ere van het vijftig jarig huwelijk van een oom en tante van mijn moeder.

En het was gezellig! Heerlijke hapjes werden iedere keer rond gebracht en het was leuk om een aantal familieleden van mijn moeder weer eens te zien. Ik zie ze zelden omdat ze altijd overdag op de verjaardag van mijn oma of opa komen en ik altijd na het werk in de avond kom.

En deze groene thee moet ik eens in de supermarkt gaan zoeken. Was een erg lekkere combinatie.

Dit was mijn eerste week van 2015! Voor komende week staat er een bezoekje aan de Action op de planning en hoop ik dat mijn pakketje van Lacquester binnenkomt.

Tot volgende week!

One thought on “Insta Picture Perfect week 1

Geef een reactie

