Insta Picture Perfect week 51

Een nieuwe week, een nieuwe IPP. We komen steeds dichter bij het einde van het jaar maar eerst mogen we nog genieten van de gezelligheid van de kerstdagen. Afgelopen week heb ik gewerkt, gewerkt, gewerkt en nog meer gewerkt. En ben ik naar de musical Klaas Vaak geweest.

Maandag

Maandag was het mijn voornemen om op tijd te gaan slapen na een dag werken. En dan kijk je ‘even’ op je mobiel en ineens is het kwart over twaalf. Slecht begin haha.

Dinsdag

Dinsdag heb ik gewerkt.

Kruidnootjes!! Sinterklaas is bij mij het land nog lang niet uit, zeker niet met al dat afgeprijsde Sinterklaas snoepgoed. Ik heb zoveel ingeslagen dat ik volgend jaar 5 december nog kruidnoten eet.

Rara waar zou ik toch over gaan bloggen?

Woensdag

Vrij! Heerlijk een vrije dag als je fulltime werkt. En dit is nu definitief mijn laptop. Mijn ouders kochten een nieuwe en ik mocht de ouder overnemen.

En we gingen naar de musical Klaas Vaak.

We hadden echt een prachtig plek, rij zeven.

Maar wat een leuke musical is het! Het was echt heel jammer dat ze maar voor een halve zaal speelden want de musical was echt heel goed en leuk. Ik hoop dat ze tijdens de voorstelling die om twee uur is geweest toch een volle zaal hadden.

En hoe leuk is dit? Noem het maar kinderachtig of whatever, ik vind dit ge-wel-dig. Het fotomoment was ook erg goed en strak geregeld overigens. Geen warrige bedoeling maar gewoon duidelijkheid. En naast mij in het theater zat een moeder met twee zoontjes waarvan het jongste zoontje echt doodsbang was voor Nachtschade, de kat van heks Noxana. En het was zo mooi toen hij met de kat op de foto ging, hoe trots dat mannetje aan het kijken was.

Donderdag

Mijn donderdag bestond uit boodschappen doen en werken. 

En omdat ik pas om één uur hoefde te beginnen kon ik lekker naar Telekids kijken. Toet toet, malle Jokie!

Vrijdag

Koud!

It will be lonely this Christmas .. ♫ Dit dus.

En met deze trui blijf ik nog wel even wat langer vrijgezel haha.

Oh ja, ik heb weer eens gewerkt vandaag.

Zaterdag

Na een lange, drukke dag werken kregen we ons kerstpakket. En het is echt een heel leuk pakket geworden!

En om half twaalf besloot ik eens om kerstcadeaus in te gaan pakken. Want ja, ik had toch nog geen slaap.

Glittersssss!

Zondag

En ook vandaag stond er een dag werken op de planning. Gelukkig viel het met de drukte erg mee.

En had mijn oom deze prachtige kalender voor me besteld.

Had ik al gezegd dat de kalender mooi is?

Dit was mijn week weer. Komende week staan er nog vijf dagen werken op de planning waarvan drie dagen voor Kerst. En natuurlijk de kerstdagen zelf, wat heb ik zin in die dagen! De gezelligheid van het samenzijn met familie. Ik zal zoveel mogelijk proberen te bloggen en vooruit te werken maar dit lukt niet altijd, zeker niet als ik echt moe ben na een lange drukke dag werken. Maar hé, ik doe mijn best ;).

Tot volgende week!

One thought on “Insta Picture Perfect week 51

Geef een reactie

