Review NYC Strip Me Off base coat

De base  coat is er al weer een tijdje maar ik heb hem pas gekocht. Nadat ik veel reviews over de Peel off base coat van Miss Sporty had gelezen en dat deze coat heel erg tegen viel, heb ik er voor gekozen om de base coat van New York Color te proberen.

Met deze base coat moet je glitter nagellak moeiteloos van je nagels af kunnen trekken zodat je gelijk een nieuwe laag nagellak aan kunt brengen. Geen geknoei meer met glitters die op je nagels blijven zitten of overal aan je vingers zitten.

Eerst heb ik een dun laagje aangebracht. Als je lakt is de lak wit maar hoe meer het opdroogt des te transparanter de lak wordt en uiteindelijk is de coat transparant.

En zoals je ziet heb ik op mijn duim al te dik gesmeerd en dat wilde maar niet drogen. Zo ongeduldig als ik ben ben ik gewoon begonnen met het lakken van mijn nagels.

De nagellak is van Sally Hansen 660 Indi-Glow, een lak met lekker veel glitters.

Ik heb twee laagjes nagellak gebruikt en zoals je ziet is deze lak nog net niet dekkend. Voor het mooie had ik er eigenlijk nog een laagje overheen moeten smeren.

Had ik net al iets gezegd over ongeduldig zijn? Nou dat was ik dus ook met het er af halen van de lak. Maar ongeduldig of niet, ik kon de lak er zonder probleem af peuteren. En geen glitters die achterbleven op mijn nagels of handen, hoe lekker is dat. Zoals je kan zien zijn er bij mij nog wel wat laatste restjes nagellak achtergebleven maar deze heb ik er met een beetje nagellak remover weer afgehaald. Misschien had ik mijn nagellak toch eerst keurig moeten laten drogen.

Mocht je op zoek zijn naar een goedkope peel off base coat dan is de Strip me Off van NYC zeker een aanrader. Zonder probleem haal je je nagellak er af, zelfs als je nagellak nog niet goed droog is. Voor €2,99 is deze base coat te koop bij Kruidvat.

One thought on “Review NYC Strip Me Off base coat

Geef een reactie

