Let’s wear some ugly Christmas sweaters!

Bron foto

De foute kersttrui net zoals uit de Bridget Jones films. Je vindt ze geweldig of je vindt ze verschrikkelijk. Ik behoor tot die eerste categorie. Ik vind ze ge-wel-dig! Daarom deel ik vandaag met jullie mijn liefde voor deze truien.

Ik zal jullie de leukste truien die ik in webwinkels heb gevonden met jullie delen en misschien kunnen ze nog dienen als inspiratie voor je kerstoutfit. Want hoe leuk is het om op eerste kerstdag te verschijnen in je foute kersttrui als in de Bridget Jones films!

ONLY € 34,95 – Polo Ralph Lauren € 249,95

H&M € 29,99 – H&M € 29,99

H&M € 29,99 – H&M € 29,99

H&M € 19,99 – H&M € 19,99

H&M € 19,99 – Boohoo.com € 20,00

Boohoo.com € 20,00 – Boohoo.com € 20,00

Boohoo.com € 20,00 – Boohoo.com € 20,00

Boohoo.com € 20,00 – Boohoo.com € 26,00

Boohoo.com € 26,00 – Boohoo.com € 20,00

Boohoo.com € 20,00 – Boohoo.com € 20,00

 

Boohoo.com € 20,00 – Boohoo.com € 25,00

HEMA € 15,00 – HEMA € 15,00

Ik ben helemaal gek op deze truien en ik kan dan ook niet wachten tot mijn rode trui met rendier binnen is bij de HEMA. En na de kerst natuurlijk nog wat truien in de opruiming scoren. Ik kan trouwens nog wel even door gaan met het zoeken en laten zien van deze truien maar dan zijn we drie dagen verder. Deze kerst ga ik lekker fout! 😉

One thought on “Let’s wear some ugly Christmas sweaters!

  1. Hahaha, ik hoor inderdaad meer mensen over kersttruien, maar inderdaad you love it or you “hate” it.. En ik zou het inderdaad niet echt snel kopen! Maar vaak vind ik het dan wel weer leuk om te zien bij andere mensen 😛

    Like

Geef een reactie

