Insta Picture Perfect week 50

Een nieuwe week met een nieuwe IPP. En op de één of andere manier is mijn planning van vorige week totaal in de soep gelopen. Van de vier artikelen zijn er helaas maar twee online gekomen. Ook met mijn Instagram foto’s is het niet erg vlot gegaan daarom deze week misschien iets meer tekst en wat minder foto’s.

Maandag

Ik ben de laatste tijd weer wat fanatieker met mijn eyeliner, oogschaduw en blush.

En in de middag nog even naar de stad geweest. Even bij mijn zusje in de HEMA outlet kijken maar eigenlijk omdat ik naar Boekenvoordeel moest met mijn waardebon om dvd’s te kopen.

Dinsdag

Ik heb van dinsdag, net zoals van een paar andere dagen, geen foto. Ik ben met mijn moeder naar van Cranenbroek en tuincentrum Avri geweest om kerstcadeau’s voor de oma’s te kopen. Op de terugweg kwamen we in een file terecht en dat bleek uiteindelijk de file te zijn voor de vrachtwagens met de brokstukken van de MH17 die ons tegemoet kwamen. Heel apart om deze te zien. Ik zat met kippenvel achter het stuur, heel indrukwekkend.

Woensdag

Jaja, ik hebt een foto van de woensdag! ’s Avonds zat ik al heel vroeg in mijn eentje in de woonkamer. Gezellig hoor zo met de kerstboom en kerstversiering.

En bij Van Cranenbroek hebben we deze leuke verlichte cadeau’s gekocht. Alleen kon er nog maar één stekker in de stekkerdoos dus de twee andere cadeau’s konden helaas nog niet aan.

Donderdag

Mijn laatste vrije dag! En ik heb geen foto :(. In de ochtend zoals gewoonlijk boodschappen wezen doen met mijn moeder en in de middag weer even naar de stad. Mijn zusje had mij een app gestuurd dat al het Sinterklaas snoepgoed voor €0,25 in de outlet stond. Even een paar zakken kruidnootjes, chocolade kruidnootjes en chocolade autotjes ingeslagen. Lekker hoor! Later in het Piazza Centrum moest ik nog even Batiste droogshampoo kopen en daar liep ik ook tegen een mooi koopje aan. De Blush droogshampoo was maar €2,- per bus en gelijk even een paar ingeslagen.
En in de avond had ik met een vriendin afgesproken om lekker bij te kletsen.

Vrijdag

Het gewone leven is weer begonnen, weer lekker aan de slag bij de HEMA.

En gelijk even een nieuwe stekkerdoos gekocht en nu kunnen alle cadeau’s aan. Glitters en lampjes.

Zaterdag

Zaterdag is nog steeds een werkdag voor mij. In plaats van een vrij weekend heb ik donderdag nog een vrije dag. En de zaterdag is zoals vanouds lekker druk.

Zondag

En ik heb mijn lipbalsem weer terug gevonden! Ik ben deze al zo lang kwijt. Ik heb hem bij H&M gekocht en hij ruikt heerlijk naar snoepjes, zo lekker en niet zoet op je lippen.

Het was deze keer een korte Insta Picture Perfect met maar heel weinig foto’s. Ik zal doordeweeks nog maar weinig spannende dingen doen nu ik fulltime werk maar ik zal wel proberen zoveel mogelijk foto’s te maken zodat de IPP voor volgende week weer lekker gevuld is. Woensdag staat de musical van Klaas Vaak op de planning. En de rest van de week ben ik te vinden in de HEMA, inclusief de zondag. Weer volle bak aan de slag!

Tot volgende week!

One thought on “Insta Picture Perfect week 50

Geef een reactie

