Lip Smacker Coke edition

Lip Smackers, de lippenbalsem met heerlijke zoete geuren/smaken. Er zijn mensen die er hele verzamelingen van hebben. Ik heb er, heel bescheiden, maar drie. Maar daar komt nu verandering in. Vandaag laat ik jullie de Lip Smackers met de smaken van frisdranken zien.

Sinds 1973 worden er al Lip Smackers gemaakt. In datzelfde jaar werd de aardbei variant geïntroduceerd. Zoals op de Lip Smacker website staat:

“Soft, smooth and good for your lips, LiP SMACKER was quickly preferred to waxy competitors and became a cultural icon in the 70s.  Fans and their friends began to collect and trade favorites as they eagerly awaited new flavors each holiday season. The colorful, collectable tubes put a smile on every face.”

En verzamelen doen mensen zeker. Er zijn ondertussen al ontzettend veel verschillende soorten en smaken Lip Smackers.

Lip Smacker werkt met veel verschillende merken samen. Zo worden er smaken ontwikkelt in samenwerking met de Coca-Cola Company, Disney, Paul Frank Industries, Dr. Pepper & Friends, MARS Confectionary & chocolate en met Girl Scouts of America.

En dan is het nu toch wel tijd om de smaken aan jullie voor te stellen!

Coca-Cola 

Dit is toch wel één van de bekendste smaken volgens mij. Vroeger heb ik deze smaak ook gehad samen met Dr. Pepper, héérlijk vond ik ze altijd. Hij ruikt en smaakt misschien ietsje zoeter dan een glas Cola maar dat maakt mij niet zoveel uit. Op je lippen is deze transparant.

Fanta Orange

Dit is ook nog zo’n smaakje dat ik me kan herinneren van vroeger. Hij ruikt ook echt naar Fanta. Ook deze is transparant op je lippen.

Coca-Cola Vanilla

Dit vindt ik één van de lekkerste smaken. Je ruikt de vanille maar ook de geur van cola. En hoe verrassend deze is ook transparant op je lippen.

Fanta Pineapple

Ananas! Met een vleugje Fanta orange er doorheen. En ook deze is op je lippen transparant.

Coca-Cola Cherry

Deze is zoet zeg! Maar het is wel de herkenbare kersen cola geur. In tegenstelling tot de andere Lip Smackers geeft deze wel een licht roze kleur af op je lippen.

Fanta Strawberry

Aardbei maar dan net even iets lekkerder. Deze Smacker geeft een licht rode kleur af op je lippen.

Sprite

We hebben ook nog de Sprite variant. De geur is heel subtiel maar je ruikt en proeft echt de smaak van Sprite. Verder is deze transparant op je lippen.

Fanta Grape

En als laatst is er de Fanta Grape smaak. Ik wilde bijna cassis zeggen maar daar zit een verschil in. Dit is de druiven variant. Deze Lip Smacker is dan weer transparant op je lippen.

Ik ben heel erg te spreken over deze set met Lip Smackers, wat een heerlijke smaken. Ze ruiken alleen al erg lekker. Probeer deze maar eens op je lippen te smeren zonder constant aan je lippen te likken, dat is zoet héél zoet.
De Lip Smackers verzorgen je lippen en laten ze lekker zacht aanvoelen. Mijn favoriete smaken zijn Fanta Orange, Coca-Cola Vanilla, Fanta Pineapple en de gewone Coca-Cola.

Deze set is te koop bij Kruidvat, Trekpleister en ICI Paris XL voor €12,99. Bij Kruidvat waren ze in de aanbieding voor €6,99.
Geef een reactie

