Insta Picture Perfect week 49

Hallo allemaal, het is weer maandag. Wat gaan de weken toch hard, Sinterklaas is weer het land uit en de kerstman staat bijna voor de deur. Afgelopen week heb ik onder andere kaartjes voor Olly Murs besteld, mijn nieuwe contract getekend en Sinterklaas gevierd.

Maandag

Maandag was het zover, om tien uur zou de kaartverkoop beginnen. Om heel eerlijk te zijn had ik een vastlopende Ticketmaster verwacht maar dat was niet het geval. Ik zat keurig vanaf negen uur klaar achter de laptop om kaartjes te bestellen maar ik kwam er om tien uur makkelijk doorheen. Ticketmaster bleef zelfs niet hangen toen ik om tien uur de pagina vernieuwde. En die wachtrij heb ik ook niet gemist. Dat is nog eens wat anders dan kaartjes bestellen voor Robbie Williams of Take That haha.

Tadaaaa!

Dinsdag

En nu is het grote aftellen natuurlijk begonnen. Met mooie bijpassende countdown app Dreamdays. Alleen jammer van die reclame maar goed dan moet ik de app ook maar gewoon kopen.

Ja en toen ging ik even met mijn moeder mee naar de Kruidvat en dat is de grootste fout die ik altijd maak. Ik kom namelijk bijna nooit met lege handen thuis. Zie hier, mijn uitgebreide verzameling Lip Smackers. Al vallen de Chupa Chup Smackers heel erg tegen qua smaken. Ik vind ze in ieder geval niet zo lekker. Uitgebreide reviews volgen nog.

Woensdag

Woensdag ben ik even langs gegaan bij de HEMA om mijn nieuwe contract te tekenen met gelijk de vraag of ik door de weeks ook vaste dagen kon krijgen. Toen werd mij even een vijfdaagse werkweek aangeboden en daar zeg ik op dit moment geen nee tegen. In het onderwijs kom ik er op dit moment gewoon niet tussen en dan moet je ook verder gaan kijken wat de mogelijkheden zijn. Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee en het voelt als de juiste beslissing.

Verder is er woensdagmiddag een vriendin langs geweest en zoals gewoonlijk hebben we zitten Wii’en. En ja, letterlijk zittend. En dit was ook de dag dat ik er achter kwam dat Nintendo hun online gebeuren voor de Wii en Nintendo DS hebben stop gezet. Dit blijkt al vanaf mei/juni te zijn en ik had hier echt geen idee van. Zo ontzettend zonde want Mario Kart is online gewoon nog geweldiger. Ja, je kan het weer online spelen op de Wii U maar dan word je helaas weer verplicht om een nieuwe console te kopen. Jammer Nintendo, heel jammer.

En bij iedere nieuwe app die ik wil downloaden geeft mijn telefoon deze melding aan. Mijn telefoon geheugen is niet heel erg groot maar nu staan er al bijna geen apps meer op en ik blijf deze melding krijgen. Volgens mijn geheugen dingetje staan er foto’s op mijn telefoon geheugen en ik denk dat ik al weet wat het is. Vorige keer stond er ook ik weet niet hoeveel MB aan kleine tumbnails op en ik denk dat dat deze keer ook weer het geval is. Ondertussen moet ik mijn telefoon nog steeds verbinden met de laptop om te kijken wat het is.

Donderdag

We zijn toch al een beetje bezig geweest met het versieren van het huis. En ik kan hier zo van genieten. En al die glitters! Wat dat betreft ben ik net een ekster, ik hou van glimmende dingen.

Tussen de middag hebben we, na een lange tijd, weer eens een frietje gehaald. Sammie vindt de tas erg geweldig. If it fits, I sits.

En ik had een date met Tony.

Vrijdag

Wat is het weer de laatste tijd toch flut om fatsoenlijke productfoto’s te maken. En aangezien ik geen foto kubus ding heb en ook niet zo snel een geschikte kartonnen doos kon vinden om zelf een foto kubus te maken besloot ik maar voor deze oplossing te gaan. In mijn boek met knutselpapier zitten twee witten vellen die ik gewoon open heb neergezet en de producten staan op A4’tjes. Simpeler kan niet maar het werkte wel.

Smack smack!

Om heel eerlijk te zijn ben ik best benieuwd naar de Fifty Shades film. Ik heb de boeken niet gelezen maar de trailer ziet er wel heel goed uit. Ja en Jamie Dornan hè.

Ook zat ik mijn statistieken eens goed te bekijken, het maandoverzicht in plaats van het weekoverzicht. En ik verbaas me er iedere keer over hoeveel views ik per dag heb en hoeveel nieuwe bezoekers. Ik had dit om heel eerlijk te zijn niet echt verwacht na anderhalve maand bloggen, maar ik vind het geweldig!

Zaterdag

Ik heb er drie maanden de tijd voor gehad en dan moet het ook echt precies in de laatste week gebeuren. Ik had nieuwe werkschoenen nodig. Ik had afgetrapte ballerina’s waarbij je een knijper op je neus moest doen als ik ze uit trok. Tijd voor nieuwe dus. En ook een beetje goede schoenen, niet dat ik na een week al loshangende zolen heb. Ik had deze enkellaarsjes van Tamaris al zien staan en nu was er ook nog eens een mooie kortingsactie bij Shoetime. Nu heb ik dus goede, mooie schoenen om op te werken.

Maar zondag was ook de dag dat we Sinterklaas vierden. Zoals gewoonlijk vieren we dit bij mijn oma, opa en oom met een Sinterklaas spel. Ik had me dit jaar keurig ingehouden met het kopen van kleine cadeautjes, dat is mijn taak ondertussen geworden.

Een hoop gezelligheid.

En als afsluiting zijn we lekker wezen eten.

En Sinterklaas sponsorde mij en mijn zusje een beetje voor ons Efteling abonnement. We zijn weer een stapje dichterbij.

Zondag

En ein-de-lijk is ie er! Twee weken geleden had mijn oom al een mailtje ontvangen dat hij was verzonden en we dachten al dat Olly hem persoonlijk zou komen bezorgen haha. Mijn oom had voor mij (want ik heb geen creditcard en dat is misschien maar beter ook) de deluxe cd bundel besteld met een grote plaat waar de namen van een groot deel van de kopers op zouden komen inclusief je eigen naam in het rood en een foto met handtekening. Van de plaat zijn meerdere versies omdat niet alle namen op één plaat pasten. Ik ben een gelukkig mens.

De Efteling had deze foto op Twitter gezet en wat is het een prachtige foto!

En de kerstboom staat.

What did I say about shiny things? Ja, ekster I know.

En verder heb ik zondag niet veel gedaan. Ik heb nog even rond gereden en wat hellingproeven met mijn auto gedaan. En na een tijdje kon ik aardig wegrijden. Ik klonk nog wel als een racewagen maar dat moet je maar even vergeten haha. Oefening baart kunst en al helemaal met je eigen auto.

Voor komende week staat er nog een ritje naar Van Cranenbroek en tuincentrum Avri in Dongen op de planning en verder eigenlijk nog niet veel meer. Meestal komen er in de loop van de week nog wel wat dingen bij.

Tot volgende week!

2 thoughts on “Insta Picture Perfect week 49

  1. Ziet eruit als een geslaagde week. En wat goed dat je 5 dagen kan werken bij de Hema! Wel balen dat je niet door komt in het onderwijs! Maar dit is dan even een mooie tussenjob, en hopelijk vind je dan toch snel je echte favoriete baan, in het onderwijs! 🙂

    Like

Geef een reactie

