Herfst tag

Bron foto

Het is al weer even herfst en op verschillende blogs heb ik hem al voorbij zien komen, de herfst tag. Ik heb de tag aangepast en de, naar mijn idee, leukste vragen uit verschillende tags samen gevoegd. Ik laat jullie zien wat ik leuk vind aan de herfst!

Wat vind je het leukste aan de herfst?

Ik vind het verkleuren van de blaadjes aan de bomen prachtig. In het begin zie je dan bomen met verschillende kleuren blaadjes en dat vindt ik een heel mooi gezicht en dan krijg ik ook altijd het idee dat het nu echt herfst is. Maar ook kom je dichter in de buurt van de gezelligste maand van het jaar, december! Maar ook het creëren van wat gezelligheid in huis vindt ik leuk aan de herfst. Je moet het toch een beetje gezellig maken nu de dagen korter worden.

Wat is je favoriete warme drankje in de herfst?

Dat is dan denk ik toch het meest afgezaagde antwoord ever, warme chocolademelk. Ik lust geen koffie. En ook geen koffie met een smaakje want koffie is koffie en dat blijft vies. En aangezien ik het hele jaar door al liters thee drink, komt tijdens de herfst de warme chocolademelk tevoorschijn. Heerlijk!

Bron foto

Favoriete geurkaars in de herfst?

En nu moet ik even heel hard nadenken. Ik heb niet echt een favoriete geurkaars, meer een favoriete geur. Zodra het herfst is komen toch luchtjes met kaneel en vanille tevoorschijn.

Favoriete muziek/band om te luisteren tijdens de herfst?

Tsja, ik geloof niet dat er echt heel veel verschil in mijn muziek zit als de seizoenen veranderen. Ik luister alle seizoenen voornamelijk naar Olly Murs, Take That en The Baseballs. Het ligt er een beetje aan of ik een cd zo vaak geluisterd heb dat ik hem zat ben. Wel komt er zo rond december de kerst cd van The Baseballs tevoorschijn.

Wat draag je het liefst in de herfst?

Truien! Dikke, dikke truien. Ik ben een ontzettende koukleum en dan heb ik zo’n trui aan en iedereen heeft het koud in huis behalve ik en dan gaat de verwarming aan op standje sauna en heb ik het bloed en bloedheet met mijn trui haha.

Bron foto

Welke recept maak je het liefst tijdens de herfst?

Geen? Ik ben geen kookwonder. Of beter gezegd, ik heb daar het geduld niet voor. Tenzij ik in een bui ben dat ik heel graag wil koken. Maar iets wat je wel voor mij mag koken in de herfst is hutspot, daar kan ik echt van genieten.

Beauty musthave voor in de herfst?

Een heerlijk verzorgende crème. Ik kan het heel goed aan mijn huid merken als het kouder word want dan krijg ik echt een hele droge huid van mijn gezicht. Vanaf de herfst ben ik dan ook heel fanatiek met mijn nachtcrème, dit vergeet ik tijdens de lente- en zomermaanden nog wel eens.
Maar ook een lippenbalsem mag niet ontbreken. Droge lippen zijn gewoon niet charmant.

Bron foto

Je favoriete maaltijd/snack in de herfst?

Kruid- en pepernoten want ja, Sinterklaas valt in de herfst. Ik kan me misselijk eten aan die dingen.

Favoriete kleur nagellak in de herfst?

In de herfst kies ik toch al snel voor wat donkerdere kleuren. Vaak komen mijn bruine, grijze, donker paarse, donker rode lakjes dan tevoorschijn.

Dit was mijn herfst tag. Het is heel leuk om dit soort vragen te beantwoorden en zo komen jullie toch ook wat meer over mij te weten. En als het je leuk lijkt om deze tag ook te gebruiken, voel je vrij om hem over te nemen ;).

Geef een reactie

