Sally Hansen Hard as nails Xtreme wear

Als ik naar de Action ga kom ik bijna altijd thuis met nagellak. Er zijn steeds meer bekende merken lakjes te koop bij de Action voor een leuk prijsje. Deze keer heb ik 7 lakjes van Sally Hansen meegenomen. Ik laat jullie er deze keer drie zien.

680 Ripple Effect – 670 Lightshow – 4860-35 In The Spotlight

Op alle foto’s draag ik twee lagen nagellak. De zwarte basislak is van Sinful Colors, Black on Black.

4860-35 In The Spotlight

In the spotlight is een doorzichtige lak met holografische sliertjes. Ik ben gek op alles met een holografisch effect dus deze lak vindt ik dan ook prachtig. De lak zelf is vrij dun waardoor je hem toch wat af moet smeren waardoor je ook weer wat sliertjes verliest. Je hebt zeker twee laagjes nodig om aardig wat sliertjes op je nagels te krijgen.

680 Ripple Effect

Wat is dit een mooie lak! Bij één laagje zitten er al aardig wat glitters op je nagels. Wel is deze lak vrij dun waardoor je hem af moet smeren maar dit zorgt er niet voor dat je minder glitters op je nagels krijgt.

670 Lightshow

Vanuit het potje is dit een erg mooie lak maar wat lakt hij slecht! Er komen maar heel weinig glitters mee. Zeker de grote witte zeshoeken zakken naar de bodem en krijg je er bijna niet uit. De kleinere holografische roze zeshoeken komen zo nu en dan mee op het kwastje. En ook de holografische sliertjes komen er bijna niet uit. Zo zonde want ik had hoge verwachtingen van dit lakje.

Onder alle drie de lakjes moet je zeker een basiskleur dragen want de lak zelf is transparant. Mijn favoriet is toch wel Ripple Effect. Ik had niet verwacht dat dit lakje zoveel glitters zou bevatten. En heel jammer dat Lightshow mijn hoge verwachting niet waar heeft kunnen maken. Misschien dat ik op de één of andere manier toch meer glitters uit kan krijgen.

De lakjes zijn een aanrader, zeker als je op zoek bent naar een mooie glittercoat. Op dit moment zijn deze lakjes te koop bij de Action voor €0,99.

Geef een reactie

