December goals

Het is al weer december en mijn blog bestaat nu ongeveer anderhalve maand. Het is tijd om wat meer organisatie en regelmaat in mijn blog te stoppen. Daarom stel ik vanaf nu doelen voor mezelf waar ik een hele maand aan kan werken.

Mijn december doelen:

❄ Deadlines

Als er iets is waar ik heel erg slecht in ben dan zijn het wel deadlines. Ik heb er een ontzettende hekel aan en doe alles op het laatste moment. Dit was al zo tijdens de middelbare school en studie, maar ik merk dat het nu met bloggen weer hetzelfde liedje is. Tijd voor verandering dus! Ik wil voor jullie, de lezers, meer regelmaat creëren in het plaatsen van artikelen en daarom wil ik op vaste dagen nieuwe artikelen plaatsen. Zo komt er voor mezelf een deadline waar ik me aan moet houden en zo weten jullie wanneer er een nieuw artikel online staat.

❄ Vooruit werken

Ja bij een deadline hoort nog iets anders waar ik slecht in ben, namelijk vooruit werken. Ik ben altijd van alles op het laatste moment en dan een nacht doorhalen maar zo gaan we dat nu dus niet meer doen. Ik. Moet. Vooruit. Werken. Punt. Ik zal dat toch ooit moeten leren en nu is daar het perfecte moment voor. Als ik lekker vooruit werk heb ik meer tijd om nieuwe artikelen te bedenken of product foto’s te maken. Het is dus een win-win situatie want mijn artikelen komen op tijd online en ik creëer voor mezelf meer tijd. En dit is helemaal nodig als ik straks weer ga werken.

Wanneer komt er een nieuw artikel online?

Zoals ik net al had gezegd, er komen vaste dagen dat artikelen online komen. Maar nu hoor ik jullie denken welke dagen dit dan zullen zijn. Nou dit zullen maandag, woensdag, vrijdag en zondag zijn. Op maandag kan je altijd een Insta Picture Perfect verwachten. Voor de rest van de dagen heb ik voor nu nog geen vaste invulling maar dat komt misschien nog wel.

Bronnen foto’s: 123

One thought on “December goals

Geef een reactie

