Insta Picture Perfect week 48

Hallo allemaal! Deze week weer een nieuwe Insta Picture Perfect. Deze week heb ik mijn eerste (!!!!) verre rit gemaakt met de auto, maakte Olly Murs bekend dat zijn tour ook naar Nederland komt en heb ik het hele weekend zwarte Piet gespeeld.

Maandag

Ik ben met de auto nog niet verder geweest dan de McDonalds in Meerkerk en geloof me, dat is vanaf Gorinchem erg dichtbij. Maar vandaag ben ik naar Van Cranenbroek in Dongen gereden! En het ging goed, hoe leuk is dat? En to be honest, ik was trots toen ik er was.

Nadat we nieuwe kerstspullen hadden gekocht bij Van Cranenbroek ben ik doorgereden naar tuincentrum Avri voor de kerstshow. Het is daar altijd zo mooi als alle kerstspullen uitgestald staan.

En even wat eten natuurlijk. Dit moest eigenlijk een broodje Hawaï zijn maar de ananas was helaas op. Dan gewoon een lekker warm gemaakt broodje ham en kaas.

En dit kan je als Efteling fan niet laten liggen. Onderweg naar huis hebben we lekker Efteling muziek geluisterd.

Mijn kleine grote vriendin.

Dinsdag

En ja, toen was ook Seizoen twee afgelopen. Seizoen drie is nog niet op dvd helaas dus ik zal moeten wachten tot februari :(.

Woensdag

Ik heb al een hele tijd mijn eyeliner niet aangeraakt. Totdat ik vandaag had besloten dat het weer eens tijd werd om deze te gaan gebruiken. En het bevalt goed.

Toen ik ’s avonds op Pinterest aan het zoeken was kwam ik deze afbeelding tegen, de beste tijden om social posts te plaatsen. Handig!

Donderdag

Donderdag, de dag dat Olly Murs bekend maakte met zijn tour ook naar Nederland te komen. Ik was zo blij als een klein kind met een snoepje. Alleen gaat mijn rekening hier nog harder van huilen geloof ik.

Ik heb serieus overwogen om niet te gaan maar deze advertentie stalkte mij op Facebook. En de andere twee keer dat ik hem gezien heb was ie zóóó ontzettend goed. Ik moet er gewoon heen.

Vrijdag

Er is altijd één dag waar ik geen foto van heb. Don´t ask me why want ik weet het zelf ook niet. Vrijdag middag is een vriendin geweest en hebben we even wat boodschappen gehaald en daarna lekker zitten Wii´en. En als ik boodschappen voor mijn moeder haal neem ik negen van de tien keer ook wat te snacken voor mezelf mee.

Zaterdag

Zaterdag was het weer tijd om Piet te spelen in de HEMA. Het was heerlijk druk in de winkel en er waren heel veel kleine kinderen. Zo leuk om die vrolijke gezichtjes  te zien en een beetje met ze te dollen door je te verstoppen achter de rekken. Overigen hebben we ook heel leuk lopen dollen met de cheffin haha.

I got myself some hairy legs! We hadden een jutezak waar de perpenoten in zaten en die slingerde ik nog wel eens tegen mijn benen aan. Met als gevolg deze mooie harige maillot.

Ik was moe toen ik thuis kwam. Dat is lang geleden dat ik me zo heb gevoeld. Ik ben natuurlijk niks meer gewend na bijna drie maanden niks doen.

Zondag

Het was koopzondag en ook dan zijn er Pieten te vinden in de HEMA! Alleen was dit wel de laatste dag :(.

Maar het zijn twee hele leuke weekenden geweest. Alleen maar leuke en positieve reacties. Heel vaak op de foto gegaan en heel veel lieve kinderen blij gemaakt. Ik heb ontzettend genoten :).

Dat was het al weer voor deze week. Komende week staan er een aantal artikelen op de planning en ga ik bij de HEMA langs om mijn contract weer te tekenen, heb ik een vriendinnen middag plus avond en vieren we zaterdag Sinterklaas.

Tot volgende week!

 

One thought on “Insta Picture Perfect week 48

  1. Klinkt als weer een top week! Wat goed van je dat je zo ver bent wezen rijden, de eerste keer zal altijd spannend zijn. Maar heb je het eenmaal gedaan dan durf je overal heen te rijden!! 😀 you go girl!

    Like

Geef een reactie

