Insta Picture Perfect week 46

Hoi allemaal! Het is de afgelopen week vrij stil geweest op de site, stiller dan dat de bedoeling was. Helaas heeft vrijdag mijn laptop het begeven waardoor ik nu beperkt word in het bewerken van foto´s. Maar ik heb afgelopen week nog meer gedaan. Lees daarom snel verder voor mijn belevenissen van afgelopen week.

Maandag

Maandag ben ik naar de Action geweest, voor het eerst met mijn eigen auto. Ik moest wat spullen voor mijn auto hebben want ja, startkabels kunnen best handig zijn. Ik heb dan wel geen idee hoe ik die dingen moet gebruiken maar daar zijn handige mannen voor. Verder heb ik wat sponzen, trekker, ijskrabber (ook niet onbelangrijk met de winter voor de boeg) en een EHBO doos.

Ik ben nog steeds super trots op mijn autootje. Al heb ik vandaag wel gezien dat er dikke klodders vogelpoep op zitten. Morgen even poetsen want volgens mijn vader bijt vogelpoep je lak uit (of zoiets).

Mijn wekkers voor de volgende dag. Ik heb er de laatste tijd nogal een handje van om door mijn wekker heen te slapen. Nu gaat hij om het kwartier af dus is het niet te missen. En ik moet zeggen dat het goed werkt, heel goed zelfs.

Dinsdag

Herfst!

Productfoto’s gemaakt en bewerkt. Deze zouden eigenlijk al online moeten staan maar daar zit nu dus vertraging in. Fijn, zo’n gecrashte laptop.

Ik ben heel erg fan van Olly Murs en dinsdag was hij eerst live op de radio bij Q-music en later op de avond bij RTL Late Night. En daar blijf ik als fan natuurlijk voor op ;).

Woensdag

Woensdag heb ik weer productfoto’s gemaakt. Deze keer een glitter nagellak van Sally Hansen en de Strip me off basecoat van New York Color.

Donderdag

Voor de verandering heb ik van donderdag helemaal geen foto’s. Al heb ik ook niet veel interessants gedaan. Boodschappen wezen doen met mijn moeder en ’s middags nog even naar de Action gereden voor een koolstofmonoxide meter die bij de Action in de aanbieding was. Maar natuurlijk was deze er niet meer. En echt vriendelijk werden we ook niet geholpen toen we vroegen of deze nog kwamen. Beetje jammer.

Vrijdag

Vrijdag begon het gedonder. Mijn beeld viel ineens weg terwijl mijn laptop nog aanstond. Ik had nog hoop dat hij het wel weer zou gaan doen, maar helaas …

Mijn grote trouwe vriend was kapot. Hij gaat aan, je hoort de ventilator draaien, de lampjes van de processor en alles gaan aan maar ook net zo snel weer uit en meer doet hij niet. Ik had al meerdere pogingen tot resetten gedaan, maar als ik mijn power knop ingedrukt hield ging hij gelijk uit en normaal gesproken duurt het even voordat hij dan uit is. Ik baal er echt van maar hij was al 4/5 jaar en je kon gewoon merken dat hij oud aan het worden was. En ook niet vergeten dat hij vaak dag en nacht aanstond, ik gebruikte hem heel erg veel. Dus qua gebruik was hij het dubbele van zijn leeftijd denk ik.
Gelukkig mag ik de laptop van mijn moeder lenen maar dat is toch wel even wennen want ik ga van een 18,4 inch naar een 15,4 inch. Ik ben echt verpest door mijn grote koelkast. Ik hoop ook snel weer Photoshop en Lightroom te hebben zodat ik weer lekker aan de slag kan voor mijn blog.

Ik ben ook nog mijn astma medicijnen op wezen halen. Normaal gesproken is het doosje gewoon in het Nederlands. Ik heb geen idee welke taal dit is maar ik kan het niet lezen. En zo is het hele doosje en zit er een inimienie klein stickertje op met de Nederlandse tekst. De inhaler zelf is ook in een andere taal behalve de bijsluiter, die is Nederlands voor de verandering.

Zaterdag

Ik kom er achter dat ik ook van zaterdag helemaal geen foto’s heb. Ik moet er echt op gaan letten dat ik echt van iedere dag een foto maak ergens van.
Zaterdag was natuurlijk de dag van de intocht van Sinterklaas en zijn Pieten! Ik heb heerlijk de hele middag op de bank gezeten. Eerst de intocht in Nederland en daarna de intocht in België. Ik blijf het leuk vinden, voor mij is dit echt de start van de gezelligste tijd van het jaar. En voor het eerst dit jaar weer erwtensoep op! Lekker lekker :).

Zondag

Zondag is voor mij vaak echt een lazy sunday, zo ook deze zondag. Heerlijk de hele dag in pyjama rondlopen. Maar ik heb ook mijn zusje geholpen met haar huiswerk.

En ’s avonds Musicals in Concert kijken. Wij hebben televisie en internet van Ziggo en op tv heb je dan het Ziggo kanaal en daar werd nu dus Musicals in Concert live uitgezonden. Heel erg leuk!

Tijdens een liedje van de musical ‘Moeder ik wil bij de revue’ zat Sammie met één been gestrekt dus ik maakte de grap dat Sammie ook graag bij de revue wilt.

Dit was mijn week weer. Een beetje een baal-week, dat wel. Ik hoop deze week een artikel met swatches van drie Sally Hansen glitter lakjes online te zetten en een artikel over autorijden. Verder staat er deze week de verjaardag van mijn oom op de planning en twee dagen dat ik gezellig met vriendinnen afspreek. En zaterdag zwarte Piet spelen bij de HEMA, super leuk!

Tot de volgende week!

3 thoughts on “Insta Picture Perfect week 46

Geef een reactie

