Insta Picture Perfect week 45

Hoi allemaal! Hier weer een nieuwe Insta Picture Perfect van afgelopen week. Ik heb een lekker rustig weekje achter de boeg en heb ik mijn auto op kunnen halen en ben ik eventjes naar de stad geweest. Lees snel verder voor het overzicht van mijn week.

Maandag

Ik ben sinds kort helemaal gek op groene thee. Niet de ‘normale’ groene thee want dat lust ik nog steeds niet, maar de groene thee met een smaakje. Zo heb ik thuis al verschillende varianten van groene thee staan. Mijn favoriet is op dit moment nog steeds de groene thee met kokosnoot van Pickwick, maar ook de groene thee met sinaasappel, papaja, meloen en aloë vera van Albert Heijn is lekker. De labeltjes aan de theezakjes zijn ook erg leuk, ieder labeltje heeft een andere boodschap.

En ’s avonds lekker kip siam gemaakt. Ik merk wel dat ik meer kook nu ik veel thuis ben. Ik ik vind het nog leuk ook.

Dinsdag

Dinsdag zijn we even naar de stad geweest. Maar wat was het koud buiten! Ik heb heel keurig alleen een tel spel voor kinderen gekocht in de HEMA outlet. Mijn moeder heeft op zich zelf staande spellen van het spel Carcassonne gekocht. Ik ben heel benieuwd wat ik van dit spel vindt. Ik ben wel een spelletjes persoon.

Onze lieve 18 jarige demente Sammie. Ze lag zo lief te slapen op tafel.

Woensdag

Woensdag even snel mijn nagels gelakt en deze NOTD foto gemaakt voordat een vriendin kwam om te gamen.Was lang geleden dat ik mijn WII aan heb gehad. Samen spellen spelen is toch leuker dan alleen.

Donderdag

Woensdagavond kon ik mijn auto op gaan halen. En hoe spannend is het om dan voor het eerst alleen naar huis te rijden. En om het feest nog even compleet te maken was het lekker mistig. Aan mijn autosleutels hangt een Efteling sleutelhanger van Kleine Boodschap. Heel toepasselijk voor mij want ik moet altijd en overal naar de wc :P.

En wat ben ik trots op mijn auto.

Vrijdag

Regen, regen en nog eens regen. En toch ben ik lekker een rondje wezen rijden in mijn auto. Heel vreemd om een auto helemaal voor jezelf te hebben.

Donderdag was ik voor het eerst wezen tanken want mijn tank was al bijna leeg. Ik had lekker mijn vader meegenomen om me te helpen. Maar na het tanken kreeg ik deze flyer en natuurlijk heb ik hier aan meegedaan. Tanken is al duur genoeg dus als je dan kans maakt om tanktegoed te winnen doe ik zeker mee. Niet geschoten is altijd mis.

Zaterdag

Zaterdagochtend ben ik met mijn zusje even naar de winkels geweest. Ik ging voor een Schwarzkopf conditioner en bij de Etos was de tweede gratis. Één keer raden … er was nog maar één flesje. Dan maar naar Kruidvat want daar moest ik toch heen. En bij het Kruidvat liep ik tegen een twee pak voor dezelfde prijs aan. En ik ging ook alleen voor de NYC strip me off basecoat. Maarja een aanbieding van twee voor €4,- laat ik dan ook niet schieten. Wat is het dan toch jammer als je nog een flesje nagellak erbij moet zoeken ;).

In de middag zouden we naar de woonboulevard in Breda gaan want ik ging kijken voor een navigatie voor in de auto. We zijn eerst even het tuincentrum in geweest en daar liepen we tegen deze kerst ‘show’ aan. Wat zijn die poppen eng.

Ik had een navigatie uitgezocht en deze werd helemaal ingesteld voor me. Alleen duurde dat instellen, updaten en alles twee uur. We zijn daarom maar even naar de Ikea gelopen om de tijd te doden. En we moesten ook nog eten. Overal waren de lantaarnpalen versierd met deze mooie kerstverlichting. Ik krijg hier gelijk een kerstgevoel van.

Het heeft geloof ik 2,5 uur geduurd voordat we in Breda waren. Vanaf Gorinchem stond de weg naar Breda helemaal vast door een ongeluk en toen we via Dordt wilden gaan reden we daar ook een file in wegens wegwerkzaamheden. We zijn toen maar weer omgekeerd en kwamen in de file naar Gorinchem toe. Mijn vader besloot om toen maar via Zaltbommel te gaan. Eenmaal weer thuis was Sammie blij dat we er weer waren. De arme bottenkraker zat de hele tijd buiten toen we weg waren en omdat ze meer vel over been is was ze helemaal koud. Ik zat haar lekker te kriebelen toen ik per ongeluk dit kruintje had gemaakt.

Zondag

Op het moment van typen is het nog zondag (Jaaahaa, ik werd vooruit :P) en wat was het een mooie dag. Heerlijke herfstdag. En ik kan echt genieten van de kleuren in de herfst.

Dat was het weer voor deze week. Komende week komen, als het goed is, de eerste beauty gerelateerde artikelen online. En ik probeer ook steeds meer vooruit te werken en vaste dagen te houden voor artikelen, al lukt dat niet altijd even goed. Komende week maak ik ook weer foto’s van mijn nieuwe avonturen.

Tot de volgende keer!

One thought on “Insta Picture Perfect week 45

  1. Klinkt als een leuke week! 😀 en een eigen auto hoe lekker is dat! Ik heb dan geen auto maar een scooter en wat is het lekker als je niet meer met het openbaar vervoer hoeft 😀

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

