Wishlist november

Als blogger en beauty liefhebben zijn er altijd producten die je graag zou willen hebben. Zo heb ook ik een lijstje met producten die ik héél graag in november zou willen kopen. Wat deze producten zijn, lees dan snel verder.

Ik hoor zoveel goede verhalen over de Yankee Candles dat ik er nu ondertussen ook graag één zou willen hebben. Yankee Candles zijn geurkaarsen in een mooie jar. De kaarsen bestaan volledig uit natuurlijke producten en geen chemische middelen. Helaas is er hier in de buurt nergens een winkel waar ik de geuren zou kunnen ruiken dus het wordt waarschijnlijk via internet bestellen. Tenzij we binnenkort nog naar Amsterdam gaan en ik even bij Yankee Plaza zou kunnen gaan kijken en ruiken. Ik denk ook dat ik heel erg hebberig ga worden van al die lekkere geuren en dat ik dan met een heleboel verschillende buiten zou staan. Zodra ik er één heb gekocht dan komt hier zeker een review van op de site.

Overigens zijn de Yankee Candles onder andere online te bestellen bij Yankee Plaza en US Candles.

Ook zou ik heel graag de drie kerst geuren van The Body Shop willen hebben. Het liefst de body butters maar ook de showergel, lipbalsem, handcreme, bodylotion, zeepjes of één van de andere artikelen zijn goed. Ik ben erg benieuwd naar de glaze apple geur. Showergel dat naar appeltjes ruikt vindt ik altijd heerlijk. Maar ook naar frosted cranberry en vanilla brulee ben ik erg benieuwd. Deze drie geuren staan daarom ook hoog op mijn wishlist.

Mijn wishlist voor deze maand is niet erg lang, komt ook een beetje door mijn beperkte budget komende maanden na het kopen van mijn auto en nu even drie maanden geen werk. Maar dat neemt niet weg dat ik deze producten graag zou willen hebben. Sinterklaas of kerst cadeautjes misschien? We gaan het zien en anders staan ze misschien volgende maand weer op mijn wishlist.

 

Geef een reactie

