Insta Picture Perfect week 44

Welkom bij de eerste Insta Picture Perfect! Ik zal jullie mijn week in in Instagram foto’s laten zien. Deze week ben ik onder andere ziek geweest, ben ik naar de Efteling geweest en heb ik mijn aller eerste auto gekocht.

Maandag

Maandag ben ik voornamelijk bezig geweest met het bewerken van mijn site. De ‘over mij’ en ‘contact’ pagina zijn toegevoegd. Verder heb ik eigenlijk niet heel erg veel gedaan die dag.

Dinsdag

Ik was op de site van The Body Shop aan het rond neuzen naar leuke spulletjes toen ik ineens op deze error pagina kwam. Ik moest hier wel erg om lachen. Daarna probeerde ik door op dezelfde pagina te klikken weer op deze pagina te komen maar helaas, ik kwam deze keer wel op de juiste pagina uit.

Ook ben ik nog naar de Action geweest. En altijd kom ik thuis met … juist ja, nagellak. Binnenkort volgt nog een review over deze nagellakjes van Sally Hansen.

Woensdag

Ik heb van woensdag, op de #100daysofhema foto na, geen foto gemaakt deze dag. ’s Ochtends voelde ik me nog prima maar  zo rond de middag begon ik erge hoofdpijn te krijgen. Echt van die steken iedere keer. Ik heb de verdere dag ook als een zak aardappels met lamme benen op de bank gehangen.

Donderdag

Donderdag ga ik altijd boodschappen doen met mijn moeder. Verder heb ik deze dag veel andere blogs gelezen en kwam ik in een artikel op de site van Vera deze navigatie app tegen. Ik heb me daar een groot deel van de middag kostelijk mee vermaakt. Als je je aanmeld verschijn je als een ‘waze’ op de kaart. Maar zo zie je dus ook andere mensen die onderweg zijn en deze app aan hebben. Maar ook onder andere wegafzettingen, file, stilstaande voertuigen en flitsers zijn te vinden op de kaart. Ondertussen heb ik de navigatie ook uitgetest en ik moet zeggen dat het een fijne app is, zeker een aanrader!

Vrijdag

Vrijdag ben ik heerlijk wat langer in bed blijven liggen.

En ik moet toegeven, ik ben soms gewoon te lui om mijn nagels te lakken. Ik ben heel ongeduldig wat het uitharden betreft. Maar vrijdag vond ik dat het tijd was voor weer wat kleur op mijn nagels (en dan laat ik haakjes aan mijn nagel ook voor wat het is in plaats van ze eraf te gaan peuteren, met stompjes als gevolg). Mijn beide pinken hebben op dit moment een nageltje om te huilen, ze zijn beide afgebroken doordat ze dubbel klapten. Maar dat groeit wel weer, het ziet er voor nu alleen niet mooi uit. Deze mooie blauwe kleur is trouwens van Sinful Colors: Blue by you.

Ik ben een Take That fan en was dan ook héél blij toen de nieuwe clip online stond!

In de middag gezellig even bij mijn oma thee wezen drinken. Ik vind dat je dat altijd bij moet houden want het is toch je oma. En daarna ben ik gelijk door gegaan naar de dokter om de griepprik te halen. Ik krijg die prik omdat ik een ‘risico’ patiënt ben met mijn astma. Ondanks die prik krijg ik toch wel een keer de griep. Helaas krijg ik ieder jaar van de griepprik een enorme rode, gloeiende en jeukende “bult”.

En in de avond ben ik met mijn ouders naar een optreden van de Belgische a capella groep Voice Male geweest in het Fulcotheater in IJsselstein. En het is zeker een aanrader om een keer naar één van hun theatershows te gaan want ze zijn echt goed. Ik ben nu al een aantal keer naar verschillende shows geweest en het is altijd erg goed en grappig. Leuk om te zien dat de mannen er zelf ook enorm veel plezier in hebben.

Zaterdag

Zaterdag was best een spannende dag, of in ieder geval ochtend. Ik heb nu 1,5 maand mijn rijbewijs en rij in het weekend wel eens in de auto van mijn ouders. Doordeweeks heeft mijn vader hem nodig om naar zijn werk te rijden dus dan is er voor mij niet veel tijd om rond te rijden. Ik speur als sinds ik ben begonnen site’s als Autotrack af op zoek naar een auto. Ik wil al heel lang een Suzuki Swift, ik vind het geweldige auto’s. Maar probeer maar eens een auto te vinden met een redelijke kilometerstand, prijs en die er nog goed uit ziet. Dankzij collega’s van mijn vader is dat gelukt! En wat rijd hij goed. Woensdag mag ik hem ophalen en kan ik lekker rond gaan rijden in mijn eigen auto.

Zondag

En gister ben ik samen met mijn zusje naar de Efteling geweest. Heerlijk al in de file naar de Efteling toe.

En als je dan toch in een wachtrij van 50 minuten staat ga je eens om je heen kijken en zie je de mooie herfstkleuren.

En dan nog mijn hobby. Ik verzamel pressed pennies, of ook wel gewoon plat gedraaide vijf cent muntjes. En eindelijk heb ik die van de Efteling weer compleet. Om de zoveel tijd veranderen de opdrukken en 1,5 week geleden was ik ook al in de Efteling en mislukte de munt waar Jokie en Jet op staan (onderste munt) en nu ging het bij die munt dus weer fout. Maargoed, ik heb hem. Een artikel over de Efteling volgt nog.

Dit was mijn week. Ik moet er nog wel erg aan wennen om bewust foto’s te maken van dingen die ik aan het doen ben voor mijn Insta Picture Perfect artikel. Normaal schiet ik random ergens een foto van en kan het ineens twee dagen stil zijn op Instagram. Maar hé alles went ;).

One thought on “Insta Picture Perfect week 44

Geef een reactie

