#100daysofHEMA

Laatst was ik op Instagram aan het rondneuzen en kwam ik ineens een bericht van de HEMA tegen met de #100daysofhema tag. Nieuwsgierig dat ik ben ben ik eens gaan kijken wat deze hashtag nu precies inhoud. En het is eigenlijk gewoon 100 dagen lang een artikel dat je bij de HEMA hebt gekocht op Instagram, Facebook of Twitter zetten met de bijbehorende hashtag. En laat dat nu voor mij niet zo heel moeilijk zijn met al die jaren bij de HEMA. Kijk snel verder naar mijn eerste 14 dagen met HEMA artikelen.

Dag 1: Mijn horloge. Ik heb er zóóóó ontzettend veel, alle kleuren van de regenboog.
Dag 2: Mijn armbandje met een vleugel. Deze heb ik van mijn zusje als kerstcadeautje gekregen. Ik ben gek op vogels en dat ik deze dan van mijn zusje krijg zorgt er bij mij wel voor dat het een speciale betekenis voor me heeft.
Dag 3: Green tea cranberry! Wat is dit lekker. Ik ben nooit een groene thee drinker geweest maar  vond deze smaak wel wat om uit te proberen. En het is goed bevallen want ik heb er voor gezorgd dat er thuis een immense voorraad aan groene thee in diverse smaken is.
Dag 4: Lippenstift, één van de vele kleuren.

Dag 5: Mijn glitter hemdje. Aantal jaar geleden gekocht en hij is nog steeds mooi, al springt er soms een knoopje open.
Dag 6: Nog meer thee. Deze keer de bosvruchten zwarte thee variant.
Dag 7: Deze nootjes zijn zo ontzettend lekker. Lekkerder dan de andere mix die ze verkopen (vind ik dan).
Dag 8: Wie dit ooit uitgevonden heeft is geweldig. Een snoer van twee meter om mijn telefoon op te laden. Ik snap ook niet waarom ze bij alle telefoons maar zo’n kort snoertje doen. En je snoertje gaat niet snel kapot door het laagje stof dat er omheen zit, ideaal!

Dag 9: Doorzichtige bookmarkers. Ik had altijd van die markers van ‘gewoon’ papier waardoor je de letters er onder niet meer zag. Met deze markers heb je daar geen probleem meer mee.
Dag 10: Kauwgum, need I say more?
Dag 11: Horloge nummero 2. Had ik al gezegd dat ik er veel heb?
Dag 12: Een verhuisdoos. Nee, ik ga niet verhuizen. Al mijn studieboeken zitten hier in en gaan lekker naar zolder.

Dag 13: KAAS CROISSANTJES! Héérlijk.
Dag 14: Één van de weinige make-up removers waar ik geen zere/schrale ogen van krijg.
Dag 15: De schattigste usb stick ever, Takkie.
Dag 16: Ik ben gek op sticky notes en leuke figuurtjes. Twee vliegen in één klap.

Dit was het overzicht voorlopig, anders wordt het wel een heel lang artikel want ik ben ondertussen al bij dag 33. Dus binnenkort volgt er een nieuwe update. Wil je dagelijks de HEMA artikelen bekijken, volg me dan op Instagram.

One thought on “#100daysofHEMA

Geef een reactie

