Welkom!

 photo blogging-quote_zps465ff053.jpg

Hoi en welkom op Picturing Life Perfectly! Leuk dat je even langskomt en de tijd neemt om wat artikelen te lezen. Ik zal mezelf kort even voorstellen en vertellen waarom ik deze blog gestart ben en wat voor artikelen jullie allemaal kunnen verwachten. Benieuwd? Lees dan snel verder na de klik.

Wie ben ik?

Nu ga ik hier geen ellenlang verhaal neerzetten maar ik zal kort even vertellen wie ik ben. Als je meer over mij te weten wilt komen kan je kijken onder het kopje ‘about me’.
Ik ben Evelien en op het moment van schrijven ben ik 23 jaar. Geboren en getogen in Gorinchem en op dit moment woon ik daar nog steeds. Pas afgestudeerd als leerkracht basisonderwijs, maar helaas op dit moment nog werkeloos. Maar ik werk ook nog bij de HEMA, voornamelijk als klantenservice medewerkster. Of nou ja, tijdelijk even niet in verband met de flexwet (zoveel contracten en er dan zoveel maanden tussen uit, just Google it). In december hoop ik weer lekker aan de slag te kunnen. Verder ben ik een ontzettende boekenwurm. Ik verslind boeken en ga ook graag naar het Boekenfestijn om nieuwe boeken te kopen.

Waarom een blog?

Tsja, waarom een blog. Die vraag heb ik nog wel eens gekregen, maar juist ook hele enthousiaste reacties. Ik lees al geruime tijd verschillende beauty blogs en ik vind dat zo leuk om te lezen. De enthousiasme waar de meeste bloggers hun artikelen mee schrijven werkt aanstekelijk. Het kriebelt bij mij al een tijdje om te gaan bloggen maar probeer maar eens een goed onderwerp of naam voor je blog te bedenken. En ja, waarom een blog? Ik vind het leuk om mijn bevindingen met de rest van het wereldwijde web te delen. En die bevindingen zullen niet alleen maar gaan over beauty, want to be honest zoveel beauty producten koop ik niet per week/maand. Maar er zijn genoeg andere leuke dingen om over te bloggen en dat af te wisselen met een stukje beauty ;).

 photo quotes-about-myself_zpsfc3aeac8.png

Picturing Life Perfectly

Het heeft even geduurd maar ik heb een naam voor mijn blog! Ik ben ontzettend gek op fotograferen en daar komt de naam eigenlijk een beetje vandaan. Het leven op een, volgens mij, perfecte en eerlijke manier weergeven of fotograferen. Want zeg nou zelf, aan een geweldig positieve review van een product wat je zelf eigenlijk flut vindt heeft toch niemand iets? Eerlijkheid, daar gaat het bij mij bij het bloggen om. En alleen dan kan je het leven op een perfecte manier weergeven.

Ik heb er héél veel zin in om lekker als blogger aan de slag te gaan. Om leuke trip reports te typen en reviews van producten te plaatsen, maar ook om mijn enthousiasme op jullie, de lezers, over te brengen. Heel veel leesplezier!

Liefs Evelien

3 thoughts on “Welkom!

  1. Welkom in de blog wereld! Ik ben benieuwd waar je allemaal over gaat schrijven. Ik bel zelf ook dol op fotografie, vooral mensen en dieren fotografie.. Ben benieuwd wat we van je gaan zien 😀

    Like

Geef een reactie

